مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان خبرداد:

بهره‌برداری از سه طرح مصوب آبرسانی در بخش‌های احمدی و فارغان حاجی آباد طی سالجاری



مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: سه مصوبه در حوزه آبرسانی به شهرهای سرگز احمدی، فارغان و روستاهای تابعه شهرستان حاجی آباد با موافقت استاندار به تصویب رسید که تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، عبدالحمید حمزه پور در جریان سفر استاندار هرمزگان به شهرستان حاجی آباد با تاکید بر اینکه آبفا تمام توان خود را برای تامین نیاز آبی این بخش های احمدی و فارغان به کار خواهد گرفت، افزود: مقرر شد این طرح‌های آبرسانی با تامین اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی بیان داشت: طرح آبرسانی به شهرک آبنوغ و چاله الیاس به عنوان یکی از مصوبه‌های این سفر، در یک ماه آینده به بهره برداری می رسد و مردم این روستاها از محل مجتمع حسن آباد به آب پایدار دست خواهند یافت.
مدیرعامل آبفای هرمزگان همچنین از اصلاح نوار حفاری شهر فارغان ظرف یک ماه آینده خبر داد و اظهارداشت: این حفاری پیش تر به منظور اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی صورت گرفته بود.
حمزه پور در ادامه با قدردانی از استاندار هرمزگان برای تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی زون بندی روستاهای بنگو، پاشغ احمد و حشم بلم بخش احمدی به عنوان سومین مصوبه سفر به حاجی آباد ابراز امیدواری کرد، این طرح شامل احداث یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و ۱۰ کیلومتر خط انتقال تا دهه فجر به بهره برداری برسد.
وی همچنین به دیگر طرح‌های آبرسانی در بخش های احمدی و فارغان اشاره و تصریح کرد، در حال حاضر ۱۰ طرح در حال اجراست که برای تکمیل آن اعتباری افزون بر ۲هزار میلیارد ریال نیاز است که با تخصیص این اعتبار و بهره برداری از طرح‌ها وضعیت آب مشترکان این بخش ها بهبود خواهد یافت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها