شهردار بندرعباس در جمع کارگران و پاکبانان بندرعباس در مراسم روز جهانی کارگر:

جنب جوش، رشد و تكاپوی هر شهری در دستان کارگران/ رضایت کارگران، اولویت مدیران باشد



شهردار بندرعباس گفت: كارگران سرمايه های يک ملت هستند كه مولد همه حركتهای موثر و مفيد در جامعه اند، جامعه بدون كارگر قطعا امكان هيچ توسعه و رشدی در آن ميسر نمی باشد.
 
به گزارش صبح ساحل و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی با تبریک روز جهانی كار و كارگر، روز ملی خليج فارس و همچنين نهم ارديبهشت ماه روز شوراها بیان کرد: جايگاه کارگران در مجموعه شهرداری برای بنده همواره مهم و قابل تكريم و تحسين بوده و هست، بدانيد شهرداری بندرعباس با افتخار با حضور و تلاش ارزشمند شما در همه فعاليت ها سربلند و پيروز است.
مهدی نوبانی گفت: «صیانت از کارگران یک وظيفه مهم است كه امروز بر دوش همه ماست و بنده بارها به مديران و مسئولين مناطق و سازمانها  گفته‌ام، همه توان را به کار بگیرید تا کارگری ناراضی نباشند».
شهردار بندرعباس در ادامه افزود: «اختصاص یک روز به کارگران شاید به لحاظ تشریفات و تعظیم باشد و گرنه هر روز، متعلق به کارگران است».
نوبانی تصریح کرد: «اگر شهری رو به رشد برود، با دست شما کارگران عزیز رو به رشد می رود و اگر شهری رو به انحطاط برود، باز هم با شماست که رو به انحطاط می رود؛ با کار نکردن یا کم کار کردن یا علاقه به کار نداشتن است که رو به انحطاط می رود. شهرها و كشورها امروز بدست كارگران اموراتشان ميچرخد».
شهردار بندرعباس در پایان اظهار کرد: «انشالله با تلاش و همدلی و همراهی همديگر همواره مجموعه شهرداری در مسير رشد و تعالی وترقی باشد و قطعا با وجود كارگران شهر هميشه در جنب جوش و تكاپو خواهد بود و مسير توسعه شهر هموار تر از ديروز خواهد شد».
 
هر آنچه در شهر داریم حاصل تلاش شما کارگران است
احمد مرادی در مراسم روز کارگر که به میزبانی شهرداری بندرعباس برگزار شد افزود: «به نمایندگی از طرف مردم خوب بندرعباس از زحمات شما کارگران تقدیر و تشکر میکنم».
وی ادامه داد: «از بانیان و برگزار کنندگان این مراسم به پاس قدردانی از شما صمیمانه سپاسگزاری می کنم».
نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، خمیر و حاجی آباد یادآور شد: «با سختی کار شما آشنا هستم و تلاش شما را لمس کرده و میکنم و از مدیران مجموعه شهرداری می خواهم که حقوق شما را به موقع پرداخت و مشکلاتتان را برطرف نمایند».
مرادی تصریح کرد: «باید خودمان را جای شما قرار دهنم تا به سختی کار شما پی ببریم، تلاش همه مسیولین شهر و استان ، پرداخت حقوق به موقع شماست تا بدون دغدغه به کار خود ادامه دهید».
وی گفت: «باید همه دست در دست هم بدهیم تا بندرعباس همیشه زیبا باشد».
نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود:«از مجموعه شهرداری بابت اقدامات خوب صمیمانه تقدیر و تشکر میکنم».
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها