رئیس پلیس فتا هرمزگان خبر داد؛

کلاهبرداري با درج آگهی ديوار با عنوان قالب‌گیری دندان در منزل



رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی فردی که با درج آگهی در برنامه دیوار با عنوان قالب‌گیری دندان اقدام به کلاهبرداری ‌نموده بود، خبر داد. ‎ 
به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ احسان بهمنی»، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان‌ گفت: در پی ‏شکایت فردی مبنی بر مشاهده «آگهی قالبگیری دندان در منزل» از وی کلاهبرداری شده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: شاکی بیان داشت که در برنامه دیوار، یک آگهی تحت عنوان "قالبگیری دندان در منزل " برخورد کرده‌ و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده، مجرم مبلغ 30 میلیون ریال پیش پرداخت از شاکی درخواست می‌کند و پس از دریافت وجه و مراجعه به منزل شاکی و انجام قالبگیری دیگر جوابگو پیام‌ها و تماس‌های تلفنی متقاضی نبوده است.
این مسئول انتظامی ادامه داد: باتوجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار که با اقدامات فنی فرد مورد نظر مورد شناسایی قرار گرفت.
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا استان با استفاده از بکارگیری روش‌های پلیسی شخص کلاهبردار را شناسایی و دستگیرنمودن وی ابتدا منکر بزه ارتکابی شد و با قرار گرفتن در برابر مستندات لب به اعتراف گشود.
بهمنی اضافه کرد: سایت «دیوار» در پیامی آموزشی اعلام کرده که این سایت، هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله افراد ندارد، لذا علی رغم این هشدارهای امنیتی در صورتی که افرادی قربانی کلاهبرداران شوند باید شکایت فرد از طریق سیستم قضائی به پلیس فتا ارجاع داده شود، که در این صورت حتما مورد رسیدگی قرار می گیرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها