تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن/ پرونده‌های فیزیکی مسکن در سراسر هرمزگان تشکیل می‌شود



استاندار هرمزگان در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در شهرهایی که محدودیت زمین نداریم تاکید بر ساخت منازل مسکونی بصورت یک یا دو طبقه خواهد بود.

     

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی در نشست شورای مسکن به ریاست استاندار هرمزگان با دستور کار پایش طرح نهضت ملی مسکن، عمل به وعده واگذاری زمین مطابق آنچه در سفر به شهرهای مختلف و آیین کلنگ زنی اعلام شده را الزامی برشمرد و افزود: تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به جز در دو شهرستان مسئله ای وجود ندارد اما مهم توجه به ایجاد زیرساخت ها زمان واگذاری زمین است.

وی با تاکید بر آینده نگری در بحث تخصیص زمین افزود: قطعه بندی زمین‌ها  نیز اهمیت دارد و بر همین اساس در شهرهایی که محدودیت زمین نداریم تاکید بر ساخت منازل مسکونی بصورت یک یا دو طبقه خواهد بود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: از امروز باید تشکیل پرونده‌های فیزیکی ثبت نام شدگان دارای شرایط کامل در همه شهرستان‌ها فراخوان داده شود و در جلسه آتی گزارش آماری پرونده‌های تشکیل شده به تفکیک هر شهرستان نیز ارائه شود.

دوستی بیان کرد: برای تسریع در کار و عدم اختلال در مسیر تشکیل پرونده فیزیکی، فرمانداران موظف هستند به ادارات شهرستانی راه و شهرسازی کمک کرده و نیروی انسانی مورد نیاز را  تامین کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها