کشف ۲۳۵ کیلوگرم تریاک در شرق هرمزگان



 فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ضربتی ماموران انتظامی میناب در ۲ عملیات پلیسی جداگانه، ۲۳۵ کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ کشف و سه قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر شدند.
     
   
به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان میناب در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و قصد انتقال یک محموله مواد با یک دستگاه خودرو به این شهرستان مطلع و موضوع را در دستورکار قرار دادند.
 
وی بیان کرد: ماموران با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه سرنی حین گشت زنی و تعقیب و مراقبت‌های لازم در محور هشتبندی، خودرو قاچاقجیان را شناسایی و دستور توقف دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس با تغییر مسیر اقدام به فرار کرد که با هوشیاری و سرعت عمل پلیس در نهایت خودرو متوقف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.
 
این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: ماموران در بازرسی از خودرو ۱۸۳ کیلو و ۳۰۰ گرم موادمخدر ازنوع تریاک که به صورت فله ای در صندوق عقب خودرو بارگیری شده بود، را کشف و ضبط کردند.
 
سردار جعفری یادآورشد: همچنین مامورین انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی چغازردی شهرستان میناب در عملیاتی دیگر، حین کنترل خودروها در محور بندرعباس به میناب به ۲ دستگاه خودرو دنا و پژو ۴۰۵ مشکوک شده و در بازرسی از این خودروها مقدار ۵۱کیلو و ۷۰۰گرم تریاک کشف و ۲ قاچاقچی وسوداگر مرگ را نیز دستگیر کردند.
 
این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در ۲ عملیات جداگانه در روز گذشته ۲۳۵ کیلوگرم تریاک کشف، سه دستگاه خودرو توقیف و سه نفر قاچاقجی مواد نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
همچنین براساس گزارش این پایگاه اطلاع رسانی، پلیس شهرستان خمیر نیز در بازرسی از یک کامیون تریلی کشنده مقادیری انواع کالای قاچاق شامل کفش، لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی به ارزش پنج میلیارد ریال کشف کردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها