مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان :

مجموعه ورزشی سام و زال قشم امسال به بهره‌برداری می‌رسد



مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: به دنبال توسعه زیرساخت های ورزشی در تمامی مناطق هرمزگان هستیم.

    

به گزارش صب ساحل، مظفر خادمی نسب صبح امروز (۳۱ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در حوزه ورزش در سال گذشته اتفاقات مناسبی رخ داد و توانستیم با برنامه ریزی های مختلفی نیز اقدامات بزرگی در ورزش هرمزگان رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه میزبانی مسابقات بین المللی، میزبانی اردوهای تیم ملی، حضور در مسابقات کشوری، درخشش ورزشکاران هرمزگانی و پیشرفت های چشمگیری شاهد بودیم. 

خادمی نسب با اشاره به اینکه ۱۱۵ طرح ورزشی دردورزش هرمزگان به بهره برداری رسید، عنوان کرد: زمین های چمن مصنوعی در تمامی مناطق هرمزگان به بهره برداری رسید که نشان دهنده عزم جدی برای توسعه تمامی مناطق به ویژه مناطق کم برخوردار است و در سالجاری نیز جهش قابل توجهی در این بخش خواهیم‌داشت.

وی ادامه داد: ۸ زمین‌چمن مصنوعی بزرگ، ۶ چمن طبیعی بزرگ و ۱۰ سالن ورزشی را در سالجاری به بهره برداری خواهیم رساند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با بیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان برای پروژه سام و زال قشم تخصیص یافت و در امسال به بهره برداری خواهیم‌رساند.

وی اضافه کرد: ورزشگاه بزرگ میناب نیز در سالجاری تخصیص اعتبار می یابد و در تلاشیم امسال به بهره برداری می رساند.

خادمی‌نسب با اشاره به اینکه روشنایی ورزشگاه بستک و میناب تحقق یافت، تصریح کرد: کمک قابل توجهی در ابتدای سال به تمامی هیات های ورزشی استان و ادارات شهرستان نیز انجام شد گرچه ناچیز است اما همه را در این راه دیدیم تا مسیر به درستی پیش رود.

وی با بیان اینکه ستادهای ساماندهی جوانان را در سال گذشته به خوبی اجرا کردیم، خاطرنشان کرد: در حوزه جوانان برنامه های خوبی در پیش است که در سالجاری نیز تداوم‌ می یابد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها