لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور

سرعت غیرمجاز شهرداری برای رسیدن دوباره به لیگ یک



در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس بازی برده را در  پایان  واگذار کردند.

 


به گزارش صبح ساحل، در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور تیم  شهرداری بندرعباس در ورزشگاه غدیر بندرعباس بازی برده را در پایان به تیم بدون امتیاز منطقه آزاد چابهار واگذار کرد.
در این بازی نماینده هرمزگان در پایان ۱۲ دقیقه دوم با پیروزی  سه بر یک بازی را به پایان برد اما در ۱۲ دقیقه پایانی دو گل دریافت کرد تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.‌ در وقت اضافه تنها یک ثانیه مانده بود که کار به ضربات پنالتی کشیده شود که تیم منطقه آزاد چابهار به گل چهارم رسید و در کمال  ناباوری شاگردان رضا تامینی در تیم شهرداری بندرعباس چهارمین باخت پی در پی را هم کسب کردند.
عملکرد شاگردان رضا تامینی در تیم شهرداری اصلا راضی کننده نیست و در این چند فصلی که شهرداری در لیگ برتر حضور داشته است اصلا این گونه نتایجی کسب نکرده است.
تامینی ادعا دارد که تیمش جوانان است و باید به آن فرصت داد اما وقتی کارنامه این مربی را نگاه می کنیم می بینم که چندان کارنامه چشمگیری در لیگ برتر فوتبال ساحلی ندارد و اگر این گونه پیش برود یقینا زحمات فصل گذشته بازیکنان شهرداری که تیم را از لیگ یک به لیگ برتر
آوردند بر باد خواهد رفت و دوباره شهرداری بندرعباس به لیگ یک سقوط خواهد کرد.از سوابق رضا تامینی می توان به بازی در تیم فوتبال چمنی ایرانجوان بوشهر در تمامی رده‌های سنی را ، ۱۰ سال سابقه بازی در فوتبال ساحلی کشور، دو سال به عنوان دستیار محمد میهن دوست در تیم بزرگسالان پارس جنوبی بوشهر و سرمربیگری امیدهای پارس جنوبی بوشهر اشاره کرد.
این مربی بوشهری عناوین قهرمانی  لیگ فوتبال ساحلی بنادرکشور در سال ۹۷ با تیم بندر بوشهر در انزلی، نائب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با پارس جنوبی بوشهر، نائب قهرمانی لیگ امیدهای کشور با تیم پارس جنوبی در کارنامه دارد. حال چگونه است که مسوولان باشگاه شهرداری بندرعباس با وجود مربیان بهتر در استان و بیرون از استان این مربی را برای نیمکت خود انتخاب کرده اند باید خودشان جوابگو باشند.
تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس شش سال  سابقه  حضور در لیگ برتر را  دارد دو فصل قبل به لیگ یک سقوط کرد و فصل گذشته با هدایت منصور مدارایی با تیم کاملا بومی مقتدرانه مجدد به لیگ برتر راه پیدا کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها