بیست و ششمین جشنواره تابستانی کیش آغاز شد/ جشنواره تا ۲۶ تیرماه ادامه دارد



مدیر تبلیغات و بازاریابی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به آغاز بیست و ششمین جشنواره تابستانی در کیش، گفت:‌ این جشنواره به مدت ۲۶ روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش صبح ساحل، «سعید یکه دهقان»، مدیر تبلیغات و بازاریابی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه این جشنواره تا ۲۶ تیرماه ادامه خواهد داشت،‌ گفت: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره رونق گردشگری جزیره کیش در فصل تابستان است.

وی با اشاره به همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و بخش خصوصی در برگزاری این جشنواره تابستانی، افزود: همگان تمامی تلاش خود را به کار گرفتند تا یک سفر ارزان قیمت و به یادماندنی برای گردشگران در کیش مهیا شود.

مدیر تبلیغات و بازاریابی سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد:‌ آژانس‌های گردشگری از حداکثر ظرفیت برای از بهره مندی از خطوط پروازی، اقامتی پذیرایی و تفریحی در کیش بهره خواهند برد.

وی همچنین از برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی در ایام محرم و صفر در جزیره کیش خبر داد.

گفتنی است؛ حراجی بزرگ مراکز تجاری و تخفیف مراکز تفریحی،‌ سمینار آموزشی مدیران هتل‌ها، برگزاری مسابقات کشوری رشته‌های بادبانی، مسابقات قهرمان کشوری جت اسکی و جت بُت، جشنواره موسیقی جنوب کشور (یامال) و خانه مردم شناسی بومیان کیش، المپیاد ورزشی کانون وکلای کشور، دوره آموزشی عکاسی و فیلمبرداری با حضور بلاگرهای کشور، ضیافت اختتامیه میت (MEET) با حضور کارآفرینان برتر کشور، برگزاری کنسرت، مسابقات قهرمانی کشوری غواصی آزاد، مسابقات قهرمانی کشوری نجات غریق و جشنواره و نمایشگاه گردشگری سفر ایران از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این جشنواره تابستانی کیش است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها