مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان خبر داد:

ترافیک نیمه سنگین در محور بندرعباس –حاجی‌آباد به دلیل انفجار در تونل



مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان از ترافیک نیمه سنگین و یک طرفه شدن تونل راهدار فداکار شهسواری در محور بندرعباس –حاجی‌آباد به دلیل تصادف و انفجار در تونل خبر داد‌ و گفت: هم اکنون از بار ترافیک محور کاسته شده است.


به گزارش صبح ساحل، «عباس شرفی»، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان که در همان ساعات ابتدایی حادثه در محل حضور داشته با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی تونل راهدار فداکار، گفت: هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در تونل راهدار فداکار شهسواری هستیم که همکاران ما از دقایقی پس از بروز حادثه در محل حضور داشته و در تلاش برای رفع مشکل هستند. این حادثه در اثر تصادف یک کمپرسی و انفجار در تونل رخ داده است.

وی اشاره‌ای به مسیر جایگزین در ساعات مسدودی تونل مذکور کرد و گفت: باند محور جایگزین، باند برگشت محور بندرعباس – حاجی‌آباد به‌صورت دو طرفه جهت عبور و مرور آسان وسایط نقلیه و جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی و ترافیکی در نظر گرفته خواهد شد.

شرفی اضافه کرد: انتظار می‌رود که بهره‌برداران از جاده‌ها با صبر و شکیبایی ما را در اجرای این پروژه‌ها که قطعاً با هدف ایجاد آسایش و آرامش آن‌ها ورقم زدن سفر ایمن و کم‌خطر برای هموطنان و رانندگان عزیز است یاری نمایند.

شرفی افزود: مردم برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌های استان، شرایط راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه 141 به آن‌ها دست یابند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها