پنتاگون ویدئوهای فوق محرمانه‌ درباره بشقاب پرنده‌ها را منتشر می‌کند



وزارت دفاع ایالات متحده از راه‌اندازی «وبسایتی جامع» برای انتشار اطلاعات مرتبط با پدیده‌های غیرعادی ناشناس که بیشتر با عنوان بشقاب‌پرنده یا یوفو (UFO ) شهرت دارند، خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، «پت رایدر» سخنگوی مطبوعاتی پنتاگون گفت که اطلاعات و عکس‌های پدیده‌های غیرعادی ناشناس به محض این که از حالت محرمانه خارج شوند، روی این وبسایت که به عنوان یک «مرکز اطلاعات جامع» عمل می‌کند، قرار خواهند گرفت.

به گزارش یورونیوز، رایدر گفت: «دیگر محتویات وبسایت شامل گزارش روند بررسی پرونده‌ها، سوالات متداول، لینک‌های گزارش‌های رسمی، بیانیه‌های مطبوعاتی و دیگر منابعی است که ممکن است برای عموم مفید باشند».

وی تأکید کرد که «وزارت دفاع متعهد به شفاف‌سازی اقدامات دفتر حل مسائل غیرعادی در همه زمینه‌ها در مورد پدیده‌های غیرعادی ناشناس برای مردم آمریکا است».

بر اساس این گزارش، در حال حاضر، این وبسایت شامل تعداد کمی ویدیو با توضیحات کوتاه است که برخی از آنها به عنوان «حل نشده» یا «طبقه بندی نشده» طبقه بندی می‌شوند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی پنتاگون قرار است تا پاییز سال جاری سازوکار گزارش‌دهی روی این وبسایت راه‌اندازی شود که از طریق آن کارمندان دولت، پیمانکاران و نظامیانی که از برنامه‌های ایالات متحده مطلع هستند، بتوانند فعالیت‌های اخیر را گزارش دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها