استاندار هرمزگان خبر داد:

پیشرفت ۳۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲ شهر و ۲۱ روستای بندرعباس و خمیر



استاندار هرمزگان در جریان بازدید از روند آبرسانی به ۲ شهر و ۲۱ روستای شهرستان‌های بندرعباس و بندرخمیر از خط انتقال خلیج فارس گفت: طرح آبرسانی به ۴۰ هزار نفر در بندرعباس و خمیر ۳۵ درصد پیشرفت کرده و در آینده‌ای نزدیک تکمیل می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان روز جمعه در این بازدید، با بیان اینکه خط انتقال آب به مناطق یادشده بیش از یکهزار میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده است، گفت: در اجرای این طرح، ۲ شهر و ۲۱ روستا بخش مرکزی شهرستان‌های بندرعباس و بندر خمیر از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند خواهند شد.

به گفته وی، اجرای این طرح در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی در حال انجام است که با اتمام خط انتقال آبرسانی، ۴۰ هزار نفر در مناطق یادشده از طریق خط انتقال آب شیرین کن خلیج فارس تامین آب خواهند شد.

«عبدالحمید حمزه پور»، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز ادامه داد: با تکمیل این طرح نیاز آبی شهرهای علوی و تازیان و روستاهای تهلو، انگوران، چاه گود، کشار بالا، کشار چمردان، کشار دوستنی، کشار زیر، کشار سرگپ و چاه لیمو در بندرخمیر تامین خواهد شد.

حمزه پور افزود: همچنین روستاهای بنوبند، بنوبند پاسنگ، شهرو، چاهو، بلندو، سودرو، گربند، محمدآباد، قلات بالا، قلات پائین، کنارو و محمد شمسی در شهرستان بندرعباس نیز از این خط تامین خواهد شد.

وی بیان کرد: عملیات اجرای ۲۱ کیلومتر خط انتقال نیز با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی توسط سرمایه گذار در حال انجام است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها