کلاهبرداری با ترفند فروش بلیت مسابقه فوتبال



معاون فرهنگی ـ اجتماعی پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری با ترفند فروش بلیت مسابقه فوتبال سپاهان و الاتحاد هشدار داد.

 

به گزارش صبح ساحل، معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: در آستانه بازی بین تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان، مجرمان سایبری مترصد سوءاستفاده از متقاضیان هستند.

سرهنگ رامین پاشایی ضمن تشریح این خبر اظهار داشت: بر اساس رصد‌های صورت گرفته، مشخص است مجرمان سایبری با انجام تبلیغات مختلف در فضای مجازی مبنی بر دسترسی واگذاری بلیت مسابقه فوتبال سپاهان و الاتحاد به متقاضیان خارج از تشریفات تعیین شده با توجه به حساسیت این مسابقه و احتمال تقاضای بیشتر از گنجایش ورزشگاه، مترصد کلاهبرداری از هموطنان هستند.

وی افزود: با توجه به بستر‌های تبلیغات دروغین این کلاهبرداران سایبری در فضای مجازی تاکنون چندین تارنمای مجرمانه در این خصوص مورد شناسایی قرار گرفته و اقدامات انتظامی و قضائی علیه مرتکبان اینگونه جرایم در حال اجراست و رصد‌های تخصصی این پلیس طی ۲ روز باقیمانده به برگزاری این مسابقه ورزشی تشدید خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از هموطنان خواست که در صورت تمایل به خرید بلیت این مسابقه ورزشی صرفا به سامانه اعلامی از سوی باشگاه سپاهان مراجعه کنند و از تهیه بلیت در سایر بستر‌های اعلامی که قطعاً فاقد اعتبار و وجاهت لازم خواهد بود، خودداری کنند.

سرهنگ پاشایی تصریح کرد: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت رسمی پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir.gov.ir به جهت پیگیری و رسیدگی سریع گزارش کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها