کشف بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری ۶ قاچاقچی و توزیع کننده و کشف ۱۵۵ کیلو مواد مخدر در سطح استان خبرداد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: به منظور مقابله جدی با قاچاق مواد مخدر و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و با هدف پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق مواد مخدر به مدت ۲۴ ساعت در استان اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در رابطه با تلاش همه جانبه ضمن شناسایی و توقیف ۳ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر ۱۱۵ کیلو حشیش و ۴۰ کیلو تریاک جمعا ۱۵۵ کیلو مواد مخدر کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: در این طرح، ۳ قاچاقچی مواد مخدر و ۳ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به جمع آوری ۲۷ معتاد متجاهر و بلامکان در اجرای این طرح، بیان داشت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان و مقابله با پدیده شوم قاچاق به ویژه قاچاق مواد مخدر تلاش می‌کند لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها