محمد آشوری در جمع مردم جزیره قشم:

هرمـزگان مهد انسان‌های پیشرفته و نیروهای توانمند است



نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، بندرخمیر، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه امروز هرمزگان مهد انسان‌های پیشرفته و نیروهای توانمند و کارآمد آمد است که می‌توانند در عرصه‌های مختلف استانی و کشوری نقش آفرینی کنند.
محمد آشوری در جمع مردم جزیره قشم با بیان اینکه بر این باورم که با انسجام و وفاق می توانیم علاوه بر توسعه شهر و روستای خود، تحولات بزرگی را ایجاد کنیم، افزود: تجربیات نشان داده که حرکت جمعی همراه با وفاق و همدلی موجبات تسریع روند توسعه هر منطقه را فراهم می‌کند و نتیجه بخش خواهد بود که باید برای رسیدن به آن همگان در استان تلاش کنند.وی با تاکید بر اینکه معتقدم مردم، نمایندگان و کسانی که در کسوت مدیریت هرمزگان قرار دارند باید منسجم شوند تا حرکت توسعه استان سریعتر شود، خاطر نشان کرد: تلاش جمعی و منسجم مجمع نمایندگان استان طی دوره جاری مجلس موجب تحولات خوبی مانند بازگشت پرونده های مالیات بنگاه های اقتصادی بزرگ استان که می‌توان با درآمد حاصله از آن روند توسعه استان را سریع تر کرد، شد.با پیگیری‌های مجمع نمایندگان استان مواردی مانند مشارکت در ساخت مدارس، بیمارستان، فضاهای ورزشی و دیگر  اولویت‌های مردم و استان در قالب مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی انجام گرفته است. آشوری با اشاره بر اینکه جامعه ای که بخواهد در مسیر تغییر توام با تحول قرار گیرد باید به دو بحث مهم توسعه منابع انسانی و تجهیز منابع مالی توجه داشته باشد، بیان کرد: در مسیر تغییر وضعیت اجتماعی نیازمند ایجاد انسجام و همبستگی هستیم تا با استمرار بر آن اقداماتی در مسیر توسعه روستا، شهر، استان، کشور خودمان حرکت کنیم.
رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان با بیان اینکه بدون انسان پیشرفته نمی توان در مسیر توسعه حرکت کرد، گفت: خوشبختانه امروز هرمزگان مهد انسان های پیشرفته و نیروهای توانمند و کارآمد است که می توانند در هر عرصه‌ای چه استانی و چه کشوری نقش آفرینی کنند. صرفا تربیت نیروی انسانی کارآمد جهت اداره امور استان و کشور کفایت نمی‌کند بلکه نیروی توسعه یافته ای که عقلانیت را سرلوحه خود قرار دهد لازم است که خوشبختانه هرمزگان در این زمینه در منطقه و حتی کشور حرفی برای گفتن دارد.
وی تاکید کرد: الگوی توسعه و پیشرفت برای یک تغییر و تحول اساسی، پرورش نیروهای انسانی است که بتوانند نقش های مختلف در جامعه را بپذیرند، در این خصوص همواره به دنبال رشد و توسعه منابع انسانی و سرمایه اجتماعی بوده و هستم.
آشوری تصریح کرد: حضور نیروهای هرمزگان در سازمان اداری استان و حتی انتصابات جدید آنها در بنگاه‌های اقتصادی گامی است در جهت توجه نیروهای انسانی هرمزگان است.
وی با بیان اینکه مسائل ریز و درشت شهرها و روستاهای هرمزگان را تمامی افرادی دلسوز و آنهایی که مسئولیتی داشته اند می‌دانند، خاطر نشان کرد: اما برای رفع آنها علاوه بر داشتن برنامه و اولویت بندی مناسب، نیازمند همبستگی و انسجام میان مردم و مسئولان به ویژه نمایندگان هستیم.
وی به مزایای سواحل استان هرمزگان و جزیره قشم اشاره و بیان کرد: جزیره قشم و سواحل استان هرمزگان در گذشته تجارت و بازرگانی، صید و صیادی دو مزیت استان بوده اما امروز مزیت گردشگری نیز به این مزایا افزوده شده که با آن می توان اشتغال ‌و رونق اقتصادی را رقم زد. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها