ثبت بیش از ۳۸۷ هزار بازدید از ژئوسایت‌های ژئوپارک جهانی قشم



مدیر ژئوپارک جهانی قشم گفت: ۳۸۷ هزار و ۹۲۵ بازدید از ژئوسایت های اصلی ژئوپارک جهانی قشم در سال ۱۴۰۲ توسط گردشگران داخلی و خارجی صورت گرفته است.

 

به گزارش صبح ساحل، سجاد اشگرف، اظهار کرد:در این مدت ۲۰۹ هزار و ۵۱۵ بازدید توسط گردشگران داخلی و ۱۴۱۱ گردشگر خارجی از ژئوسایت دره ستاره ها بازدید کردند.

مدیر ژئوپارک جهانی قشم بیان کرد: همچنین در سال گذشته ژئوسایت های تنگه چاهکوه با مجموع ۱۵۱ هزار و ۱۸۲ بازدید و غار نمکدان نیز جمعاً با ۱۰ هزار و ۸۶۴ بازدید، رده‌های دوم و سوم پربازدیدترین ژئوسایت های ژئوپارک جهانی قشم را به خود اختصاص دادند.

به گفته اشگرف ؛در این مدت ژئوسایت دره تندیس ها با ۷ هزار ۵۳۵ بازدید و موزه ژئوپارک جهانی قشم با ۷ هزار و ۴۱۶ بازدید در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۳ هزار و ۲۵۰ بازدید توسط گردشگران خارجی از ژئوسایت های اصلی ژئوپارک جهانی قشم ثبت شده است.

مدیر ژئوپارک جهانی قشم در پایان گفت: در سال ۱۴۰۲ برای نخستین بار در میان ژئوپارک های ایران، با هدف برقراری عدالت و توسعه پایدار ظرفیت های گردشگری قشم با طراحی بروشورهای دارای بارکدهای اختصاصی (QR code) ژئوسایت دره ستاره ها برای گردشگران ناشنوا و کم شنوا دسترس پذیر شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها