‍ ووشوی دانشجويان جهان:

راهيابى ٣ سانداكار ايران به مرحله نيمه نهايى



صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی ‍ :ووشوکاران دانشجوى ایران با هدایت سرمربی هرمزگانی خودشان  در دومين روز از رقابت های قهرمانی دانشجويان جهان به يک پیروزی در ساندا دست یافتند تا شمار سانداكاران ايران در مرحله نيمه نهايى به سه نفر برسد.

دومين دوره رقابت های ووشوی قهرمانی دانشجويان جهان با حضور 250 ووشوکار از 26 کشور به میزبانی كشور «ماكائو» آغاز به کار کرده است و تا  امروز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

تیم ایران که علیرضا بهرمن رئیس هیات ووشو  هرمزگان سرمربی آن است در دو بخش ساندا و تالوی دختران و پسران در این رویدامهم شرکت کرده است.

ووشوکاران دانشجوى ایران در دومين روز رقابت های قهرمانی دانشجويان جهان به يک پیروزی در ساندا دست یافتند تا شمار سانداكاران ايران در مرحله نيمه نهايى به سه تن برسد.

«عليرضا ريكى» در وزن 60- کیلوگرم ساندای پسران برابر حريفى از کشور اندونزى قرار گرفت كه سانداکار باتجربه ایران توانست با ارائه مبارزه ای حساب شده در 2 راند متوالی به پیروزی دست یابد تا به عنوان سومين سانداكار ايران خود را در مرحله نيمه نهايى ببيند.

«ريكى» در نيمه نهايى به مصاف ووشوکاری از كشور ميزبان خواهد رفت. پيش از اين حميدرضا سهندى و امير كريمى با شكست حريفان به مرحله نيمه نهايى رسيده بودند.

در بخش تالو پسران سامان احمدى در فرم چانگ چوان به ميدان رفت كه با امتياز 13/9به كار خود در اين فرم پايان داد و هشتم شد. در اين فرم تالوكار چينى قهرمان شد و مالزى و روسيه به ترتيب دوم و سوم شدند.

همچنين ناهيد پورشبانان در فرم نن دائوى دختران با امتياز 52/8 ششم شد. در اين فرم نمايندگان چين، روسيه و آمريكا به ترتيب اول تا سوم شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها