به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان برگزارشد؛

اجتماع بزرگ بسیجیان در بندرعباس



صبح ساحل ، سیاسی - محمد خداکریمی// به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفان تجمع بزرگ بسیجیان در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.

در این تجمع با شکوه بسیجیان با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست بیعتی دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی بستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دراین اجتماع  گفت: ۴۰ سال است که شیطان روی زمین آمریکای جنایتکار با ملت ایران درگیر است و ملت ما پرچم به دست، آزادی، عدالت، صلح، برادری، دوستی و حاکمیت خدا را فریاد می‌زند.
سردار محمدرضا نقدی افزود: قدرت خدا را می‌توان در این ۴۰ سال مبارزه با امریکا دید. ملتی که تجهیزاتش با حریف نابرابر بود پیروز و قهرمان این میدان شد.
وی با مقایسه شرایط ایران اسلامی از نظر دفاعی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی با شرایط کنونی گفت: ملت ایران در استان‌های محروم که ۸۵ تا ۹۰ درصد آن‌ها بی سواد بودند و نمی‌توانستند اسم خود را بنویسند امروز رتبه شانزدهم علمی دنیا هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ایران صاحب برترین فناوری، و چرخه کامل سوخت هسته ای، پرتاب ماهواره، بیوتکنولوژی و نانو تکنولوژی است.

وی گفت: در سال پنجاه و هفت، ۷۰ درصد مردم ایران در روستا‌های بدون آب و برق و راه و مخابرات زندگی می‌کردند و از هر هزارنوزاد ۱۶۵ نفر می‌مردند و بیماری‌های واگیر مثل سل و حصبه مردم را می‌کشت، اما امروز به برکت تلاش ها‌ی گسترده نظام جمهوری اسلامی ایران ۲۰ هزار خانه بهداشت در دور دست‌ترین نقاط کشور وجود دارد.

سردار نقدی افزود: ما در گذشته وارد کننده مواد غذایی بودیم، ولی اکنون امروز صادر کننده مواد غذایی به کشور‌های دیگر هستیم.

وی گفت: پیشرفت ایران ملموس است و کشور ایران در سال ۵۷ قدرت دفاعی نداشت امروز نیروی دفاعی ایران بالاترین نیروی دفاعی منطقه است؛ و ما جزء ۷ یا ۸ کشور قدرت‌مند دنیا هستیم.وی افزود: ما در سال ۵۷ یک خمپاره انداز نداشتیم؛ و امروز ما ماهواره به فضا می‌فرستیم.
وی افزود: امروز ما زیر دریایی، پهپاد و جت‌های جنگنده می‌سازیم.امروز ما از قدرت دفاعی بالایی برخورداریم به طوری که وقتی رزمندگان شجاع ما نیرو‌های آمریکایی را می‌گیرند آن‌ها از ترس می‌لرزند.

سردار نقدی گفت: امروز دولت آمریکا ۲۱ هزار میلیارد دلار به دنیا بدهکار و اقتصاد آمریکا درحال سقوط است.وی افزود:امروز باید منطق بسیجی داشته و وحدت و انسجام داشته باشیم.

سردار نقدی گفت: آمریکایی‌ها بدانند اگر می‌خواهند از این معرکه جان سالم بدر ببرند، حسابشان را از صهیونیست‌ها جدا کنند و پایگاه‌های نظامیشان را به آمریکا برگردانند.

وی افزود:ما در جنگ با دست خالی در حالی که هیچ کشوری به ما کمک نکرد پیروز شدیم.فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز دراین اجتماع  گفت: همه ما بسیجیان هرمزگان تا آنجا که نفس در بدن داریم گوش به فرمان و لبیک گوی فرمابشات مقام عظمای ولایت هستیم.سرهنگ اباذر سالاری افزود: بسیچیان هرمزگان حافظان خطه نیلگون همیشه فارس و مدافعان حریم ولایت هستند.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان با تاکید بر اینکه بسیجیان در دفاع از ارزش های انقلاب همیشه پای کار نظام و انقلاب ایستاده اند، گفت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی این درخت پرتوان شجره طیبه حماسه و ایثار بسیجیان را ارج می نهیم.
سالاری با بیان اینکه حضور پرصلابت بسیجیان همیشه در صحنه هرمزگان در همه عرصه ها زبانزد خاص و عام است، عنوان کرد:  هشت سال دفاع مقدس، در دفاع از خلیج فارس و دریای عمان زبانزد هستند همچنبن در دفاع از حرم اهل بیت با شهدای مدافع حرم دین خود را ادا کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: همه ما بسیجیان هرمزگان تا آنجا که نفس در بدن داریم گوش به فرمان و لبیک گوی فرمابشات مقام عظمای ولایت هستیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها