اراضی ملی با ارزش 20میلیارد در هرمزگان رفع تصرف شد



با هوشیاری و تلاش بی وقفه کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان یک فقره زمین خواری اراضی ملی به ارزش 20 میلیارد ریال کشف و با هماهنگی قضائی رفع تصرف شد.

 

به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت : مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای برخورد جدی با اخلالگران نظم اقتصادی و به منظورحفظ سرمایه های ملی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از تخریب اراضی ملی جزیره هرمز به بهانه پرورش ماهی و میگو توسط یک فرد قانون گریز مطلع و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سردار غلامرضا جعفری افزود: پس از بررسی صحت و سقم موضوع و انجام تحقیقات میدانی و پلیسی مشخص شد متهم بدون داشتن مدرک وتخصص لازم در زمینه پرورش آبزیان دریایی و با استفاده از رانت و بر قراری روابط نامتعارف با ادارات متولی ، موافقت نامه اصولی طرح پرورش ماهیان دریایی را در زمینی به مساحت ۱۱هزارو 433 متر اخذ کرده است.

فرمانده انتظامی استان ارزش اراضی ملی تصرف شده را بنابه نظر کارشناسان مربوطه ، 20 میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضائی استان اراضی تصرف شده از متصرف خلع ید و رفع تصرف شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها