مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان خبر داد:

برقراری ارتباط رادیویی و مرکز مانیتورینگ یگان حفاظت بنادر شرق هرمزگان



مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از برقراری ارتباط رادیویی و مرکز مانیتورینگ یگان حفاظت بنادر شرق هرمزگان با اعتباری تجمیعی بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «حمیدرضا محمد حسینی تختی»، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: با احداث یک سازه بزرگ  رادیویی با ارتفاع ۶۶ متر در استان هرمزگان و پهنای باند ۱ گیگا پاسکال همچنین نصب تاسیسات و تجهیزات مخابراتی امکان ارتباط رادیویی بین بنادر شهید باهنر-شهید حقانی، شهید باهنر -بندر هرمز، بندر هرمز-بندر تیاب به صورت منسجم و پایا فراهم شده است. وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از اسفند ماه سال گذشته آغاز و با طی کردن پروسه اجرایی، در آبان ماه سال جاری به بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال ۲۰ نفررا به صورت مستقیم  را فراهم نموده است. این مقام مسئول  ایجاد ارتباط یکپارچه و منسجم را از اهداف مهم این طرح  دانست و گفت: یکی از راهکارهای پایدار، پر سرعت و کم هزینه در ارتباط شبکه بین دو نقطه PTP)  و یا چند نقطه  (PTMP)  ) ارتباط رادیویی می باشد که با استفاده از زیرساخت شبکه بیسیم ارتباط بین نقاط برقرار شده است .

محمد حسینی تختی با اشاره به تقویت مدیریت حمل و نقل، کنترل  و حفاظت هر چه بهتر ورود و خروج کالا با هدف جلوگیری از مخاطرات احتمالی و وقوع حوادث غیر مترقبه، اضافه کرد: مرکز مانیتورینگ یگان حفاظت بنادر شرق هرمزگان با اهداف یاد شده  راه‌اندازی شد. وی با اشاره به بودجه ۲۰ میلیارد ریالی مرکز مانیتورینگ یگان حفاظت بنادر شرق هرمزگان افزود: این طرح درمدت زمان  ۵ ماه راه اندازی که طراحی ساختار این سیستم و تمامی المان های کنترل موجود در آن به صورت دقیق پیاده سازی گردید . محمدحسینی تختی اشتغال ایجاد شده برای این پروژه را ۱۰ نفر به صورت مستقیم اعلام کرد.

لازم به ذکر است، اصطلاح  مانیتورینگ به جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از بخش های مختلف واحد ( اعم از مجزا و غیر مجزا) و نمایش آن‌ها با فرمت‌های خاص روی صفحه نمایش جلوی اپراتور مربوطه گفته می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها