مبارزه با زمین خواری:

۵٠ باب مغازه غیر مجاز در حاشیه بندرعباس تخریب شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از رفع تصرف و تخریب ساخت و ساز غیرمجاز قریب 50باب مغازه به متراژ 17 هزار و 800 متر مربع با ارزشی بالغ بر یک هزار میلیارد ریال شهرستان بندرعباس خبر داد.

        

به گزارش صبح ساحل، " غلامرضا جعفری "  در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي وصول خبری مبني بر وقوع زمين خواري و ساخت و ساز غیرمجاز درشهرستان بندرعباس، رسيدگي به موضوع بصورت ویژه در دستور مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

    
وی افزود: در تحقيقات مقدماتي صورت گرفته مشخص شد اشخاصی اقدام به تصرف غيرقانوني يك قطعه زمين به متراژ 17هزار و 800 متر در حاشیه جاده جهت احداث 50 باب مغازه و رستوران کرده و زمين موصوف در تصرف افراد متصرف مي باشد.
فرمانده انتظامي استان هرمزگان با اشاره به اينكه چندين بار از طريق نهادهاي دولتي به افراد منفعت طلب كه مدتی است با هدف سودجويي و تصرف كردن غير قانوني زمين‌هاي مورد نظر را داشته‌اند تذكر مبني بر تخليه داده شده است، خاطر نشان كرد: با پيگيري و اعلام شکايت و بررسي اسناد مالکيت با هماهنگي قضائي در تحقيقات صورت گرفته تصرف غیرمجاز محرز که در این خصوص پرونده تشکیل و با هماهنگی و حضور نماینده قضائی زمین تصرف شده، رفع تصرف شد.
تخریب ساخت و ساز غیرمجاز 50باب مغازه در بندرعباس
تخریب ساخت و ساز غیرمجاز 50باب مغازه در بندرعباس
تخریب ساخت و ساز غیرمجاز 50باب مغازه در بندرعباس
غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها