نرخ بلیت پروازهای جام جهانی برای شرکت های هواپیمایی داخلی اعلام شد



معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: نرخ بلیت پروازهای جام جهانی برای شرکت های هواپیمایی داخلی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است.

      

به گزارش صبح ساحل، محمد محمدی بخش افزود: در خصوص پروازهای جام جهانی هزینه پروازهای شرکت های هواپیمایی خارجی از شهرهای مختلف متناوب و متنوع است و در خصوص نرخ این پروازها از جمله قطر ایرویز نمی شود اظهار نظری کرد.

به گفته‌ رئیس سازمان هواپیمایی کشور در خصوص پروازهای شرکت های هواپیمایی داخلی با توجه برنامه ریزی‌های صورت گرفته نرخ بلیت ها به مرور در سایت های شرکت های هواپیمایی قرار می گیرد اما نرخ بلیت ها بیش  از ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان نخواهد شد.

براساس این گزارش پیش از این وزیر راه وشهرسازی در خصوص نرخ بلیت های پروازهای جام جهانی اعلام کرده بود که مسافران این پروازها فریب پکیج های ۱۰۰ میلیون تومانی را نخورند و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بسته های ارزان قیمت برای این ایام در نظر گرفته شده است.

   

دو کشتی با ظرفیت پذیرش بیش از ١٠٠٠ مسافر آماده انتقال مسافران به جام جهانی قطر است

پیشتر حسین عباس‌نژاد مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان درباره آماده سازی بنادر هرمزگان و شناورها برای جابه جابی تماشاگران و مسافران جام‌جهانی به قطر اظهار داشت: علاوه بر شناورهای تندرو، دو کشتی با ظرفیت پذیرش بیش از ١٠٠٠ مسافر آماده راه اندازی خط دریایی مسافری بندر کیش- بندر حمد و بندر بوشهر- بندر حمد در قطر هستند. 

تعداد بلیط جام جهانی برای ایران

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش ، با بیان اینکه تاکنون ۲۱ هزار بلیط برای تماشاگران ایرانی در جام جهانی تدارک دیده شده است.

وی درباره قیمت بالای تورهای مسافرتی برای سفر به قطر گفت: الان چیزی که به ما مربوط است بالاترین قیمت بلیط برای هر بازی ۶ میلیون و پانصد هزار تومان است و قیمت هواپیما هم هنوز نهایی نشده است. آن چیزی که من حساب کردم هزینه کل رفت و برگشت نباید بیشتر از ۳۵ یا ۴۰ میلیون تومان باشد اما متاسفانه بلیط هایی که گرفتند خارج از ساز و کار فدراسیون بوده که ۹۵۰ دلار هزینه بلیطشان است که خودشان می دانند چطور این اتفاق افتاده است. درباره هزینه اسکان هم خارج از ساز و کار دولت اقدام کرده اند. مردم باید برای خرید این پک ها دقت کنند.

وی درباره تعداد تماشاگران ایرانی برای هر بازی تیم ملی گفت: برای هر بازی ایران نزدیک به ۷ هزار نفر می توانند بروند و بازی را تماشا کنند. هدف ما ۱۰ هزار بلیط برای هر بازی بود اما فعلا ۷ هزار بلیط محقق شده و قول داده اند ممکن است نزدیک بازی ها این تعداد را بیشتر کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها