فوتسال دانش آموزان پسر کشور:

هرمزگان بر سکوی قهرمانی ایستاد



دانش آموزان هرمزگان بر بام فوتسال دانش آموزی  کشور ایستادند.

  


تیم فوتسال دانش آموزان پسر هرمزگان موفق شد در فینال با شکست تیم فوتسال استان اصفهان، بر سکوی نخست رقابت های قهرمانی مدارس کشور تکیه بزند.
به گزارش صبح ساحل،  مسابقات قهرمانی فوتسال پسران متوسطه دوم کشور یادواره شهدای مدارس زینیه و ثارالله میانه و ۱۷۶  شهید دانش آموز استان هرمزگان با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.
دو  تیم فوتسال پسران  هرمزگان و اصفهان در فینال این مسابقات به مصاف همدیگر رفتند که در یک بازی پرهیجان و جذاب در وقت قانونی به تساوی سه بر سه  رضایت دادند.
در ضیافت ضربات پنالتی این هرمزگان بود که با حمایت تماشاگران پرشور خود توانست با نتیجه چهار بر سه به برتری دست پیدا کند و بر بام نخست فوتسال پسران کشور بایستد.
تیم فوتسال بوشهر و خراسان رضوی نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم مسابقات ایستادند و جام اخلاق مسابقات نیز به تیم خوب خراسان جنوبی رسید.
حمیدرضا رحیمی بازیکن هرمزگانی  به عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات معرفی شد و محمدرضا نوروزی دروازبان خوب هرمزگان  با عملکرد درخشان خود در درون دروازه، صاحب عنوان بهترین سنگربان این مسابقات را به خود اختصاص داد.
محمد باقر زاده بازیکن هرمزگان نیز با زدن 5 پنج  در این مسابقات توانست به عنوان آقای گل سی و نهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس کشور دست پیدا کند.
سرمربی تیم فوتسال جوانان کشور: بازیکنان مستعد مسابقات دانش آموزی به تیم ملی دعوت می شوند
سرمربی تیم فوتسال جوانان کشور گفت: شش تا  هفت بازیکن  از مسابقات دانش آموزی به اردوی تیم ملی که از ۱۸ بهمن برگزار خواهد شد، دعوت خواهند شد.
علی صانعی در حاشیه بازی های فوتسال پسران متوسطه دوم قهرمانی کشور که به میزبانی بندرعباس برگزار شد اظهار داشت: بهترین مربی های پایه کشور در آموزش و پرورش هستند و از آنجائی که آموزش و پرورش دارای زیر ساخت های ورزشی خوبی است، این توانایی را دارد که بهترین مسابقات را در رده پایه ها با وسعت بالایی برگزار کند.
وی افزود: ما به دنبال آن هستیم که با رایزنی ها و هماهنگی هایی که بین فدراسیون، کمیته فوتسال و فدراسیون ورزش دانش آموزی انجام شود مسابقات زیر ۱۶ سال کشور را به آموزش و پرورش واگذار کنیم.
صانعی گفت :  اگر این برنامه ریزی انجام شود که بازیهای پایه کشور در بدنه آموزش و پرورش برگزار شود، یک کار اساسی و بنیادین خواهد شد.
سرمربی فوتسال زیر ۲۰ سال کشور اضافه کرد: با کمک مربیان تیم مای و معلمان بسیار خوب که در آموزش و پرورش  هستند، استعدادیابی از این مسابقات در چند روز گذشته انجام شده و توانستیم بازیکنان بسیار خوبی کشف کنیم که از این جمع، شش تا ۷ بازیکن در اردوی دوم ملی که ۱۸  بهمن ماه برگزار خواهد شد دعوت می شوند و از مابقی بازیکنان مستعد در اردوهای بعدی دعوت خواهند شد تا در کنار ما باشند.
صانعی گفت: لیست ۵۰  تا  ۶۰  بازیکن از سوی آموزش و پرورش از استعداد های خوب تهیه شده که در بازده های مختلف زمانی که تیم ملی اردو برگزار می کند از آن ها دعوت به عمل می آید و در نهایت حدود ۲۰ بازیکن را در تیم ملی خواهیم داشت.
وی با بیان این که این مسابقه  به صورت گسترده و وسیع در سطح کشور در حال برگزاری است تکمیل کننده رده پایه ما هست، اظهار داشت: افرادی که به دلایل مختلف نتوانستند در لیگ برتر جوانان و لیگ مناطق که در تابستان برگزار شد، شرکت کنند به ویژه استان هایی که در لیگ برتر نماینده ندارند، با برگزاری این مسابقات دانش آموزی به آن ها فرصت داده شد که بتوانند استعداد و توانایی خود را به نمایش بگذارند.
صانعی خاطر نشان ساخت: خود من از بدنه آموزش و پرورش هستم و آموزش و پرورش برای معرفی و استعداد یابی بازیکن به تیم ملی کشور همیشه کمک بزرگی بود است و برعکس این موضوع نیز صدق می کند و اگر تیم ملی دانش آموزی کشور بخواهد از بازیکن های خوبی که در لیگ کشور بازی می کنند، استفاده کند، ما آنها رو در اختیارشان قرار خواهیم داد.
این مسابقات که از سوی آموزش و پرورش برگزار می کند کمک بسیار خوبی به تیم رده های پایه است خصوصا تیم زیر ۲۰ سال کشور  و در نهایت کمک کنیم به تیم بزرگسال کشور که برند فوتسال کشور و برند فوتسال آسیا می باشد که از اعتبار آسیا در دنیا دفاع می کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها