استاندار هرمزگان تاکید کرد:

جذب دانشجو در دانشگاه‌های علوم پزشکی شرق و غرب استان



استاندار هرمزگان با اشاره به آخرین وضعیت ساخت دانشگاه‌های علوم پزشکی در شرق و غرب استان گفت: امیدواریم با همکاری وزارت بهداشت هرچه سریع‌تر راه‌اندازی این واحدهای دانشگاهی عملی شده و از مهرماه دانشجو جذب شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، مهدی دوستی در نشست بررسی و رفع موانع راه‌اندازی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان در شرق با محوریت میناب و غرب با محوریت بندرلنگه افزود: برای تایید دانشگاه، نیاز است سه رشته کارشناسی مرتبط با حوزه بهداشت و درمان تعریف شود که این کار صورت گرفته و ظرفیت جذب موردنظر نیز احصا شده است.

وی با اشاره به رفع موانع موجود در شهرستان‌های میناب و بندرلنگه اظهار کرد: برای هر شهرستان چند طرح مهم و مادر درنظر گرفته شده که سبب توسعه و ارتقای سطح کیفیت زیست مردم خواهد شد که احداث دانشگاه علوم پزشکی در این مناطق از جمله این طرح‌های مهم است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در هفته جاری نیز نشستی بین مسوولان استانی با وزیر بهداشت برگزار و در خصوص نهایی کردن پرونده راه اندازی این دانشگاه‌ها بحث و تبادل نظر خواهد شد.

 

در این نشست تامین زیرساخت‌های رفاهی و آموزشی موقت از جمله خوابگاه دخترانه و پسرانه، کلاس‌های درس و فضای آموزشی مورد نیاز دانشگاه در شرق و غرب استان هرمزگان با محوریت شهرستان‌های میناب و بندرلنگه مصوب شد.

همچنین در خصوص تخصیص زمین، طراحی جامع و اجرای مرحله بندی احداث دانشگاه‌های علوم پزشکی شرق و غرب نیز تصمیم‌گیری و مقرر شد پس از طراحی و تصویب طرح، نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز، تامین زیرساخت آب و برق و احداث این دانشگاه‌ها در میناب و بندرلنگه اقدام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها