کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی در قالب صادرات گوجه



فرمانده انتظامی هرمزگان از کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی در قالب صادرات گوجه در هرمزگان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان، امروز (بیست و هفتم آبان‌ماه)، با اشاره به کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در قالب صادرات رب گوجه، اظهار کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی استان مبنی بر این که عمده فروشی موادغذایی داشته و شخصی به هویت «سجاد. م» تحت عنوان صادر کننده مواد غذایی به کشور عراق، چندین مرتبه از آن‌ها محموله رب گوجه جهت صادرات به کشور عراق خریداری و پول را پرداخت کرده است اما پس از جلب اعتماد مجدد درخواست ۲ کامیون رب گوجه فرنگی به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال برای صادرات به کشور عراق را کرده که هر ۲ کامیون برای وی ارسال شد.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان اظهار کرد: متهم با همدستی راننده کامیون ها با اقدام متقلبانه بدون پرداخت هیچ گونه وجهی بارِ رب گوجه فرنگی را تحویل و سپس متواری شده اند.

وی تصریح کرد: پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت که با یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی، پس از چندین روز تلاش بی وقفه و شبانه روزی در نهایت مخفیگاه متهم متواری در استان کرمانشاه شناسایی شد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: اکیپی از کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی به محل اختفا متهم متواری در استان کرمانشاه اعزام که با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های ویژه در محل های تردد احتمالی متهم، در نهایت در حین تردد با خودرو سواری شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگرانه دستگیر و پس از انجام تشریفات قانونی به بندرعباس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان این که در خصوص این مورد کلاهبرداری تاکنون ۲ مالباخته و شاکی شناسایی شده است، تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی بعمل آمده به ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرده و حاضر به جبران خسارت مالباختگان گردید که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها