۶۳ هکتار از زمین‌های دولتی در پارسیان رفع تصرف شد



فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان، از ۶۳ هکتار رفع تصرف زمین‌های دولتی در روستای سروباش بخش کوشکنار پارسیان خبر داد و گفت: ارزش این اقدامات ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ رحیم اسفندیاری»، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان روز سه‌شنبه با اعلام این خبر گفت: باتوجه به تاکید رییس قوه قضاییه مبنی بر لزوم اهتمام هرچه بیشتر در خصوص صیانت از حقوق عامه به‌ویژه در امر مقابله با تصرف‌های غیرمجاز و تغییرکاربری اراضی، به دستور رییس حوزه قضایی پارسیان زمین‌های یادشده بازپس گرفته شد.

وی اضافه کرد: رفع تصرف این زمین‌ها پس از صدور حکم دادگاه مبنی بر کوتاه کردن دست متصرفان برای احراز نکردن مالکیت انجام شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان بیان کرد: با حضور رییس حوزه قضایی پارسیان در محل و پس از رفع تصرف توسط یگان حفاظت از منابع طبیعی شهرستان، این زمین‌ها به بیت المال برگشت داده شد.

سرهنگ اسفندیاری گفت: رییس حوزه قضایی شهرستان پارسیان در راستای قانون ساماندهی و عرضه مسکن، دستور فوری تحویل و تحول اراضی رفع تصرف شده از منابع طبیعی به اداره راه وشهرسازی جهت عمران و توسعه روستای سروباش را صادر کرده است.

اسفندیاری همچنین بر لزوم اهتمام ویژه دستگاه‌های متولی به گزارش سریع و به موقع تخلفات با هدف شتاب بخشی به روند رسیدگی‌های قضایی و صیانت از حقوق بیت‌المال تاکید کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها