دیدار مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان با امام جمعه شهرستان جاسک



 نوری زاده مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان به همراه سعدینی مدیر سابق بنیاد مسکن شهرستان جاسک و عسکری مدیر جدید بنیاد مسکن شهرستان جاسک با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان جاسک با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

 


به گزارش صبح ساحل، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین ذاکری امام جمعه شهرستان جاسک از زحمات و تلاش های سعدینی در زمان تصدی مدیریت بنیاد مسکن شهرستان جاسک تقدیر و تشکر نمود و با اشاره به خدمات ارزنده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح استان با مدیریت جهادی نوری زاده مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان گفت : بنیاد مسکن در دولت سیزدهم خدمات بسیار ارزنده آیی در استان و شهرستان جاسک انجام داده است از قبیل اجرای طرح هادی در روستا ، واگذاری زمین مسکونی به متقاضیان و... که بنده از مجموعه بنیاد مسکن کمال تشکر را دارم.
ایشان همچنین با اشاره بلایای طبیعی دو سال گذشته در استان گفت: زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازسازی مناطق آسیب دیده واقعا قابل تحسین می باشد.
در ادامه این دیدار نوری زاده گزارش کاملی از اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان جاسک ارائه نمود و عسکری به عنوان مدیر جدید بنیاد مسکن شهرستان جاسک در این دیدار معرفی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها