تخریب چند پاتوق توزیع و مصرف موادمخدر در بندرعباس



فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن هشدار جدی به خانه های پلاک قرمز، از تخریب 4 محل و پاتوق توزیع و مصرف مواد مخدر در محلات بندرعباس خبرداد و گفت: با اهتمام پلیس و هماهنگی قضائی نسبت به شناسایی و برخورد با اماکنی که محل عرضه مواد مخدر هستند، برخورد می شود.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بیان داشت: یکی از اولویت های مهم مأموریتی انتظامی بحث مقابله و مبارزه با قاچاق مواد مخدر است ودر این راستا برخورد با عناصر اصلی و خرده فروشان  مواد مخدرمورد توجه جدی قرار گرفته و از طرفی یکی از مهمترین مطالبات مردم از پلیس هم بحث برخورد با مسائل علنی عرضه موادمخدر در محلات است.
 
وی افزود: در همین رابطه فرماندهی انتظامی کشور، طرحی را به عنوان طرح امنیت در شهر اجرا می‌کند و این طرح در سطح شهر بندرعباس نیز در حال اجراست.

 

 

 
این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در اجرای این طرح 4 واحد مسکونی در حوزه توزیع، فروش و همچنین استعمال مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی حکم تخریب آنها به عنوان اماکن پلاک قرمز ثبت شده و یکی از همین واحد ها که ساختمانی دو طبقه است و محل تجمع معتادین و خرده فروشان بوده ودر این مکان اقدام به توزیع و مصرف مواد می کردند به عنوان پلاک قرمز با هماهنگی دستگاه قضائی و همکاری شهرداری و شورای شهر تخریب شدند.
 
 فرمانده انتظانی استان هرمزگان تأکید کرد:از این پس بااهتمام ویژه ای و باهماهنگی دستگاه قضائی نسبت به شناسایی و برخورد با اماکنی که محل عرضع مواد مخدر هستند،برخورد خواهد شد.
 
سردار جاویدان با بیان این که در طول 24 ساعت گذشته نیز دو باند قاچاق مواد مخدر در استان منهدم و از این باند 800 کیلو مواد مخدر کشف و 3 قاچاقچی دستگیر و 4 دستگاه خودرو نیز از این باند کشف و ضبط شده است، از عموم  مردم خوب و قدرشناس استان خواست با توجه به تبعات و پیامد های منفی که مصرف مواد مخدر برای سلامت جامعه دارد ،بیش از پیش با خادمان خود در انتظامی از طریق شماره های 110 و   سامانه تلفنی 128  پلیس مبارزه با مواد مخدر نهایت همکاری داشته باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها