پیشرفت هرمزگان در حوزه نهضت ملی مسکن/ ۱۴ هزار واحد مسکونی به بهره‌برداری رسید



همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به هرمزگان ۱۴ هزار واحد مسکونی در استان با حضور  “مهرداد بذرپاش “، وزیر راه و شهرسازی، “ غلامرضاصالحی” ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و جمعی از مسئولین استانی به بهره برداری رسید.

 

به گزارش صبح ساحل، «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی در حاشیه برگزاری این مراسم گفت:« عملیات بزرگ نهضت ملی با ۶ هزار و ۶۰۰ واحد در بندرعباس، هزار و ۸۰۰ واحد پر میناب، هزار و ۴۶۸ واحد در بندرلنگه و هزار و ۸۹ واحد در رودان بیشترین شمار مسکن‌های افتتاحی در این دوره از سفر را به خود اختصاص داده اند. در این سفر رئیس جمهور ۱۴ هزار واحد به بهره برداری رسید و با این آمار، ۲۰ هزار واحد از تکلیف استان در حوزه مسکن انجام شده است.عملیات ساخت در مراحل مختلف در بخش مسکن در حال انجام است که ۱۶ هزار واحد از این خانه‌ها در حوزه شهرها در حال ساخت بوده و به زودی تحویل متقاضیان خواهدشد».

ساخت ۱۷۸۰۰ واحد روستایی در استان توسط بنیاد مسکن هدف گذاری شده بود که در جهت اجرای این عملیات امروز عملیات آماده سازی ۲۸ هزار قطعه زمین در سطح استان در بیش از ۱۰۰ روستای بخش‌های مختلف استان و حتی جزیره قشم شروع شد تا این زمین‌ها در فواصل مختلف تقدیم متقاضیان نهضت ملی که تمایل داشته باشند روستاها را انتخاب کنند، می‌شود.

 

شش ماه یکبار ۵۰۰ واحد تحویل متقاضیان می‌شود

مهرداد بذرپاش “، وزیر راه و شهرسازی در خصوص تحویل مسکن‌های مانده به متقاضیان عنوان کرد:« در سایت پیامبر اعظم که بیش از ۶۶۰۰ واحد هدف گذاری شده بود امروز یک مجتمع ۱۶۰ واحدی به بهره برداری رسید؛ بنا شده است که شش ماه یکبار ۵۰۰ واحد تحویل هموطنان عزیز شود. فرایند به اتمام رسیدن پروژه ها آغاز شده و بسیاری از پروژه ها در مراحل پایانی خود قرار دارند. عملیات ساخت پیشرفت خوبی داشته و چند ماه یه بار به بهانه‌های مختلف تا انتهای دولت واحدها به بهره برداری خواهد رسید.

استان در حوزه مسکن در حوزه نهضت ملی پیشرفت خوبی داشته و در بخش روستایی هم در حوزه تامین زمین و هم در حوزه شهری و بافت‌های فرسوده پیشرفت خوبی را شاهد بوده‌ایم.

عزم دولت سیزدهم و جدیت آن در کار نشان می‌هد که با گذشت دو سال و نیم از این دولت بیش از ۳۶۰۰ هکتار زمین در حوزه روستایی الحاق شده است. آمار و اطلاعات نشان می‌دهد  که پروژه ها در این استان وضعیت خوبی دارند و امیدداریم بتوانیم در روزها و ماه‌های پایانی امسال و سال آینده بتونیم واحدها را هر چه سریعتر تقدیم مردم عزیز کنیم

 

.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها