سایپا حواله‌ خودرو وارداتی جانبازان را می‌خرد



گروه خودروسازی سایپا طی نامه ای به معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صلح گزارش و مفاد جلسات این گروه خودروسازی را با پیشکسوتان مشمول طرح خرید خودروهای وارداتی (جانبازان 50 تا 70 درصد) اعلام کرد. بر اساس آن این گروه صنعتی اعلام کرد که با تاکید معاون صنایع حمل و نقل وزارت صلح حواله خودرو جانبازان را خریداری می کند.  

  

به گزارش صبح ساحل، در ارائه گزارش محمدعلی تیموری (مدیرعامل سایپا) به منوچهر لاگی (معاونت صنایع حمل و نقل وزارت حراست) درباره دیدارهای این شرکت خودروسازی با پیشکسوتان مشمول خرید خودرو و در طرح واردات آمده است:

احتراماً پیرو دو جلسه اخیر برگزار شده با پیشکسوتان محترم در گروه سایپا، پس از مذاکرات و دریافت پیشنهادات این عزیزان و امکان سنجی انجام شده توسط این شرکت جهت کمک به تحقق این امر خداپسندانه، امکان همکاری وجود دارد. گروه سایپا از طریق دو مدل پیشنهادی برای احضار وارد می شود:

1- انجام فرآیند خرید و واردات خودرو برای ایثارگران محترم به گونه ای که 50 درصد هزینه های مربوط به خرید، حمل و ترخیص خودرو ابتدا توسط ایشان و مابقی پس از ترخیص پرداخت شود. خودرو با احتساب هزینه دلالی به این شرکت پرداخت می شود.

2- خرید حواله خودروهای جانبازان معزز به این صورت که پس از کشف و توافق بر سر قیمت حواله، مجوز پیش فروش این خودروها توسط آن معاونت صادر و پس از دریافت پیش پرداخت از خریداران نهایی. 50 درصد قیمت حواله به جانبازان گرانقدر پرداخت می شود و مابقی این عزیزان از محل واردات خودرو و تکمیل پرداخت مشتری پرداخت شود.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها