نخستین شرایط فروش اسکای ول ET5‌ اعلام شد



شرایط فروش اسکای ول ET5‌ از سوی شرکت نبکا اعلام شده است. این شرایط فروش از نوع نقدی با موعد تحویل 20 روز کاری است.

دیجیاتو نوشت: اسکای ول ET5‌ نخستین خودرو الکتریکی مونتاژ داخل است که توسط شرکت نبکا به بازار ایران عرضه خواهد شد. پس از چند مراسم رونمایی، اکنون نخستین شرایط فروش اسکای ول ET5‌ از سوی شرکت نبکا اعلام شده است. این شرایط فروش از نوع نقدی با موعد تحویل 20 روز کاری است. بنابراین خریداران اسکای ول ET5‌، اتومبیل خود را طی مدتی کوتاه تحویل خواهند گرفت.

عرضه اسکای ول ET5‌ در خارج از چارچوب سامانه یکپارچه انجام می‌شود. متقاضیان برای خرید این کراس‌اوور الکتریکی، باید به سایت شرکت نبکا به نشانی nebkaev.ir مراجعه کنند تا قادر به خرید این خودرو باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با کارشناسان نبکا تماس حاصل کنید تا از نحوه خرید خودرو، زمان تحویل و سایر جزئیات مطلع شوید.

شرایط فروش اسکای ول ET5‌ در بهمن 1402:

خودرو قیمت موعد تحویل وضعیت سند
اسکای ول ET5‌ دو میلیارد و 123 میلیون تومان 20 روز کاری آزاد

شرکت نبکا براساس همکاری مشترک میان کرمان‌ موتور و گروه مپنا شکل گرفته است. هدف این شرکت، تولید خودروهای الکتریکی درون کشور است. نخستین محصول این شرکت،‌ اسکای ول ET5‌ است که اکنون شرایط فروش آن را منتشر کردیم. قیمت این خودرو در زمان رونمایی رسمی دو میلیارد و 790 میلیون تومان اعلام شده بود اما در نخستین شرایط فروش با یک تخفیف ویژه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. براساس اعلام شرکت نبکا، سری اول این خودرو به همراه یک شارژر در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

اسکای ول ET5‌ یک کراس‌اوور الکتریکی از برندی چینی است.این خودرو از تک موتور الکتریکی نیرو می‌گیرد که روی دیفرانسیل جلو این خودرو نصب شده است. این پیشرانه حداکثر 204 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. پکیج باتری‌های این خودرو 72 کیلووات‌ساعت ظرفیت دارد و حداکثر برد قابل دستیابی با آن 520 کیلومتر خواهد بود.

شش کیسه هوا، سقف پانوراما به همراه سانروف، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل تطبیق پذیر، ترمز اضطراری، صندلی‌های برقی جلو به همراه گرمکن و سردکن، ماساژور و حافظه صندلی راننده، سیستم تهویه اتوماتیک به همراه فیلتر پاکسازی هوای کابین، نور بالا اتوماتیک، رادار خط‌خوان، رادار نقطه کور، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و شارژر بی‌سیم تلفن همراه نیز تجهیزات این کراس‌اوور تمام برقی را تشکیل می‌دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها