رئیس هیئت اسکیت هرمزگان بیان داشت:

عملکرد اسکیت هرمزگان در سطح کشور مناسب است



عملکرد هیئت اسکیت هرمزگان ، عملکردی قابل قبول و رضایت بخش است. 
    

به گزارش صبح ساحل، رضا نظری رئیس هیئت  اسکیت  هرمزگان گفت : تمام تلاش بنده و اعضای هئیت اسکیت در این بوده که نام اسکیت استان هرمزگان را در کشور طنین انداز کنیم که   تا حدود زیادی موفق بوده ایم و اکنون اسکیت هرمزگان جایگاه خوبی در سطح کشور دارد.  وی بیان داشت :  در اسکیت هنری و در ‌مسابقات آنلاین که شرکت کردیم و در  اسکیت نمایشی فرانسه عنوان دوم انفرادی توسط ورزشکار استان کسب کردیم. نظری اظهار گفت: در شاخه اسکیت سرعت دو دوره مسابقات قهرمانی استانی ، میزبانی مسابقات جنوب کشور با حضور ۲۵۷ ورزشکار،  برگزاری کلاس داوری درجه ۳ اسکیت سرعت ، شرکت در اردوی مشترک با استان کرمان، شرکت در اردوی مشترک با استان فارس و میزبانی اردوی مشترک‌منتخبین جنوب کشور را داشته ایم. 
رئیس اسکیت استان هرمزگان  بیان داشت: در اسکیت فری استایل در‌مسابقات دستجات آزاد کرمان و همدان شرکت کردیم. دو دوره مسابقات قهرمانی استان داشتیم و تا پایان سال یک دوره دیگر برگزار خواهد شد و  در یک دوره مسابقات قهرمانی کشور هم شرکت کردیم. 
وی اظهار داشت:  در اسکیت رول بال در مسابقات لیگ کشور در بخش بانوان و شرکت در‌بازی های دوستانه در استان یزد، برگزاری یک دوره مسابقات قهرمانی استان ‌تا پایان سال، برگزاری یک دوره کلاس داوری و یک دوره کلاس مربیگری شاخه رولبال  را برگزار کردیم. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها