فوتبال رده های سنی شهر ستان بندرعباس

نوجوانان و جوانان خواجه عطا ء مقابل حریفان خود پیروز شدند



صبح ساحل ، ورزشی -  محمودرئیسی :هفته اول لیگ نوجوانان شهرستان بندرعباس با حضور تیم های یاران جوان، خواجه عطاء، شهدای قائم، وحدت جمال احمد، استقلال خونسرخ و صیادان‌ساحل   برگزار شد.

در بازی های هفته نخست نو جوانان خواجه عطا ء با دوگل تیم استقلال خونسرخ  را شکست داد.

امیرحسین فتوت هر دو گل خواجه عطاء را به ثمر رساند. در این بازی محمد مهدی سالاری  از خواجه عطاء کارت زرد و رضا بامری  ازخواجه عطا ء کارت قرمز گرفت . صیادان ساحل  در مقابل یاران جوان هفت بریک شکست خورد.
تک گل ساحل را رحیم کدخدایی  و گل های یاران جوان را محمدامین شمشادی دو گل ، محمد جواد توسلی،محمد انجیری، امیدرضا راهویی، امیر حسین رستمی پور و سینا کرم پور به ثمر رساندند.

تنها کارت زرد بازی را امیرحسین رستمی پور  از تیم یاران جوان دریافت کرد.  بازی تیم های وحدت جمال احمدو شهدای قائم  یک - یک مساوی شد. عبدالمنان عبداللهی  برای وحدت و امیرمجتبی افرا  برای شهدای قائم  گلزنی کردند.

محمدلیاقت و یاسین علی اکبری  از وحدت  و محمدرضا فولادزهی و کیوان تی زاده  از شهدای قائم در این بازی کارت زرد دریافت کردند.
در بازی های هفته اول لیگ جوانان شهرستان بندرعباس که تیم های خواجه‌عطاء، جبل برشهرو، ستارگان بستانو، یاران جوان ، آزادبخش و نبرد در آن حضور دارند جبل بر شهرو با سه گل نبرد را شکست داد.

گل های تیم جبل‌برشهرو را محمدرضا قویدل دو گل و  محمدرضا رییسی به ثمر رساندند.

پیمان قویدل، مسعود رییسی  و محمود تخله  از جبل بر و علیرضا طارمی نژاد و  محمد امین بهادری  از نبرد در این بازی کارت زرد دریافت کردند. خواجه عطا ء چهار بریک  آزاد بخش  را درهم شکست.

امیرحسین رضایی دوگل، محمد نقش‌بندی  و علیرضا کریمی  هرکدام یک گل برای تیم خواجه عطاء زدندو تک‌گل تیم آزادبخش را مصطفی عزیزی به ثمر رساند.

محمد نقش بندی ،حاتم روان و جواد بهرامی مقدم  از خواجه عطاء و محمدرضا آزادی، سعید هانی فر  و حسین آرون  از آزاد بخش بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.

بازی تیم های ستارگان بستانو  و یاران جوان  با نتیجه مساوی یک - یک به پایان رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها