شطرنج ریتد سریع هرمزگان

میلاد سلیمانیان عنوان قهرمانی را کسب کرد 



بیستمین دوره شطرنج ریتد سریع هرمزگان با شرکت ۴۷ شطرنجباز برگزار شد. 
به گزارش صبح ساحل، بیستمین دوره شطرنج ریتد سریع هرمزگان با شرکت ۴۷ شطرنج باز در ۷ دور به سرداوری داور فیده فاطمه سرفراز شکوهی در سالن زنده یاد بردیا گله داری برگزار شد.
در پایان این مسابقات میلاد سلیمانیان با ۶/۵ امتیاز از بندرعباس اول شد.  بهنام علیزاده  با ۵/۵ امتیاز  از بندرعباس دوم و  امین فلاح با ۵/۵ امتیاز از بندرعباس در مکان سوم ایستاد.  امید ذاکری با ۵/۵ امتیاز از بندرعباس چهارم، امتیاز آورترین بازیکن زیر ۱۵۰۰ مجید کریم پناه  با  ۵ امتیاز از بندرعباس ، امتیاز آورترین پیشکسوت بالای ۵۰ سال اسداله اسدی با ۵ امتیاز از بندرعباس، امتیاز آورترین بازیکن زیر ۱۴ سال سیدامیر محمد موسوی با ۵/۵ امتیاز از بندرعباس و  امتیاز آورترین بانو  رها احراری با ۳ امتیاز از قشم شناخته شدند. نتایج این مسابقات برای محاسبه  ریتینگ به فیده ارسال می شود. 
همچنین هشتمين دوره مسابقات شطرنج قهرمانی شهرستان سیریک با شناخت نفرات برتر به پایان رسید. 
هشتمین دوره مسابقات شطرنج شهرستان سیریک در پنج  دور به روش سوئیسی با زمان ۱۵/۵ برای هر بازیکن برگزار شد و در پایان  موسی حیدری با ریتینگ بین المللی ۱۳۳۸ با کسب ۴/۵ امتیاز مقام اول را کسب کرد.  علی حاجی زاده با ریتینگ بین المللی ۱۴۶۹ با کسب ۳/۵ امتیاز  دوم شد. عیسی حاجی زاده با ریتینگ بین المللی ۱۲۹۵ با کسب سه  امتیاز در مکان سوم قرار گرفت. امتیاز آورترین بازیکن زیر ۱۴ سال سینا طاهری زاده با کسب سه  امتیاز معرفی شد. در پایان مسابقات به نفرات برتر جوایز نقدی با حضور معاونت اداره ورزش و جوانان اهدا شد.‌
همچنین عادل عبدالصمدی، قهرمان سومین  مسابقه هفتگی میناب شناخته شد. 
سومین مسابقه هفتگی هیأت شطرنج شهرستان میناب با حضور یازده نفر پیگیری شد. 
این مسابقه  در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان  شهرستان  میناب  به شکل سریع و با زمان ده دقیقه و پنج ثانیه پاداش در إزای هر حرکت، در ۷ دور و به روش سوئیسی با داوری  ابراهیم ذاکری گورزانگی انجام شد.
در پایان این مسابقات، عادل عبدالصمدی از میناب اول شد.  ابراهیم ذاکری گورزانگی از میناب در مکان دوم ایستاد و  سعید حدادی گورزانگی از میناب با کسب پنج  امتیاز و پوئن شکنی کمتر سوم شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها