کمک ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی خیرین کیش به دانش آموزان نیازمند



رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش گفت: خیران این جزیره  ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند جزیره کمک اهدا کردند.

     

ایوا صمیمی روز چهارشنبه گفت: ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از این میزان به صورت غیر نقدی و ۴۶۰ میلیون ریال نیز به صورت نقدی از سوی خیران اهدا شده است.
وی افزود: از محل کمک های غیر نقدی ۲۰۰ بسته تحصیلی تهیه و بین دانش آموزان و تنها دانشجوی مددجو و ۱۸۰ دانش آموز مددخواه توزیع شده است.
صمیمی با بیان اینکه مددخواهان از نهادهایی همچون دفتر امامت جمعه و بسیج برای دریافت کمک های موردی معرفی می شوند یادآور شد: کمک های نقدی و غیر نقدی از ۱۵ مهر همزمان با اتمام شورعاطفه ها تا روز گذشته بین مددجویان این کمیته توزیع شده است.
وی افزود: ۲۱ میلیون ریال از کمک های نقدی از محل صندوق های صدقات و بقیه نیز از محل شیوه های نوین پرداخت مانند کد یو اس اس دی و شماره کارت اعلامی جمع آوری شده است.
صمیمی یاداور شد: نیکوکاران و خیراندیشان می توانند به روش های محتلف از جمله کد دستوری *۷۷۸۸*۷۷۷۷# (ستاره۸۸۷۷ستاره۷۷۷۷مربع)، واریز وجه به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۰۱۳۲ و یا مراجعه به پایگاه دائمی کمیته امداد امام خمینی (ره) به آدرس سفین، میدان سعدی، غرب بازار پارس خلیج نیازمندان را از کمک های خود بهره مند کنند.
امسال شور عاطفه ها با ماه صفر و رزمایش احسان حسینی مقارن شده است که این شور با شعار "باهم مشق محبت بنویسیم" از ۱۹ شهریور تا ۱۵ مهر ماه به مدت ۲۸ روز با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند همزمان با سراسر کشور در جزیره کیش برگزار  شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها