دادستان عمومی و انقلاب جاسک هشدار داد:

با متعرضان منابع ملی در جاسک برخورد قاطع قضایی می‌شود



دادستان عمومی و انقلاب جاسک گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته شاهد زمین خواری زیادی از سوی برخی افراد سرشناس و پرنفوذ در جاسک بوده‌ایم که با آن برخورد می شود.
 
به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام و المسلمین علی امامی با اشاره به عزم قاطع دستگاه قضایی در مبارزه با متعرضان منابع ملی و طبیعی و فساد اجتماعی و اداری در جاسک گفت: هرگونه تعرض به منابع ملی و طبیعی جرم است و با متعرضان متخلف در این زمینه برابر با قانون برخورد می شود.
حجت الاسلام امامی افزود: ورود دستگاه قضایی به موضوع زمین خواری با همکاری اداره منابع طبیعی سبب شده تا ۹۹ هکتار از اراضی تصرف شده در این شهرستان رفع تصرف شود.
وی گفت: با بررسی‌های انجام شده در برخی از موضوعات اجتماعی و اداری در جاسک فساد اداری در یک از ادارات محرز و چند نفر متخلف نیز بازداشت شد.
او عنوان کرد: این اقدام دستگاه قضایی سبب امیدواری مردم و حمایت و تائید مسئولان وائمه جمعه این شهرستان را نیز به همراه داشت که بر اساس ماده یک فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری به سران قوا، تسامح در مبارزه با فساد به نوعی همدستی با فاسدان و مفسدان است.
وی گفت: در موضوع مبارزه با فساد اداری هر مسئولی که تسامح کند، مشمول ماده فوق خواهد شد، پس به همه مسئولین توصیه می شود تا توجه بیشتری نسبت به این فرمان مقدس ولی امر مسلمین شود تا ادعای ولایی بودن آنها خدشه دار نشود.
دادستان عمومی و انقلاب جاسک ضمن ابراز امیدواری از سوی دولت و تلاش امام جمعه و فرماندار این شهرستان در راستای تحقق بخشی به گام های موثر دستگاه قضایی در سال آینده در جاسک گفت: علیرغم ظرفیت پیشرفت جاسک اما با اهمال کاری مسئولین در سال های گذشته اخیر شاهد محرومیت مضاعف زیاد در بخش های مختلف برای این شهرستان هستیم که با این وجود نیز دستگاه قضایی در خصوص احیای حقوق بر زمین مانده مردم شریف جاسک کوتاهی نخواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها