آگهی مزایده مزایده مرحله اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان حاجی آباد



مزایده مرحله اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان حاجی آباد بموجب پرونده کلاسه 9909987619600829 صادره از شعبه 3 اجرای احکام حقوقی بندرعباس، یک باب منزل مسکونی متعلق به محکوم علیه فرامرز مرادی شهدادی فرزند الهداد به شماره ملی 3470007101 واقع در روستای سرچاهان با مشخصات ذیل:
1.وضعیت ثبتی ملک:
ملک مورد نظر طبق اظهارات محکوم له فاقد سند ثبتی می باشد.
2.وضعیت عرصه و اعیان:
1-2. عرصه مذکور به مساحت حدود 2192 متر مربع که دارای دیوار کشی بلوکی به طول حدود 183 متر و ارتفاع حدود 1.60 متر (60 سانت سنگ چینی و 1 متر دیوار بلوکی) فاقد کفسازی محوطه و خاکی
2-2. اعیانی موجود با اسکلت دیوار باربر بلوکی و نمای سیمان به مساحت حدود 148 متر مربع با درب و پنجره آهنی. کف سیمان و در کنار آن ساختمان نیمه ساز سرویس بهداشتی به مساحت حدود 10 متر مربع ساخته شده است. ملک دارای انشعاب اب و برق می باشد. و طبق اظهارات محکوم له ملک مذکور در زمان کارشناسی در اختیار محکوم علیه بوده.
که به مبلغ 000/900/773/9 ریال (نه میلیارد و هفتصد و هفتاد سه نهصد هزار ریال) براورد و کارشناسی گردیده است، که ملک ذکر شده با شرایط ذیل از طریق مزایده کتبی در اجرای احکام حقوقی شهرستان حاجی اباد با قیمت مذکور شروع و به فروش می رسد. در رابطه با حقوقی که اشخاص حقیقی و حقوقی نسبت به ملک دارند اسناد و مدارکی به کارشناس ارائه ننموده اند.
1-حداکثر مهلت پرداخت بهاء یک ماه است.
2-کلیه هزینه های مربوط به معامله از هر قبیل و از هر جهت به عهده خریدار است.
3-پیشنهاد دهندگان باید قبلا ده درصد بهاء و ارزیابی را به حساب سپرده دادگستری تودیع و قبض سپرده را ضمیمه پیشنهاد نمایند.
4-پیشنهاد دهنده باید در پاکت مهر و لاک شده و با ذکر جمله مربوط به مزایده و مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده روی پاکت تا آخر وقت اداری روز سه شنبه مورخ 13/4/1402 به اجرای احکام دادگستری تسلیم شود. (ضمنا شرکت کنندگان به صورت فی المجلس نیز می توانند در مزایده شرکت نمایند)
5-با پیشنهاد مشروط و مبهم و فاقد سپرده برخلاف شرایط اگهی و همچنین پیشنهاداتی که بعد از وقت مقرر برسد ترتیب اثر داده نخواهد شد .
6-اجرای احکام در قبال پیشنهادات مختار است. 
7-پیشنهاد در ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 14/04/1402 قرائت خواهد شد حضور پیشنهاد دهندگان در جلسه مزایده بلامانع و برنده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد مینماید.
8-در صورتی که برنده تا یک ماه از تاریخ جلسه مزایده و یا انقضای مهلت از پرداخت بهاء خودداری نماید و کسر احتمالی قیمت و خسارت از تجدید نظر مزایده حاصل شود بدوا از سپرده او استیفا شود و سپرده تا تعیین قیمت خسارت وارده مسترد نخواهد شد و متعاقبا شرکت در مزایده برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به اجرای احکام دادگستری حاجی آباد مراجعه نماید.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها