آزمون جذب پزشک در سازمان پزشکی قانونی برگزار شد



مدیرکل منابع انسانی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: به منظور رفع کمبود نیروی انسانی متخصص و با هدف نگهداشت پزشکان، آزمون جذب به منظور به کارگیری ۲۲ نفر از پزشکان متقاضی همکاری با سازمان امروز برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از باشگاه خبرنگاران، «محمدرضا اربابی»، مدیرکل منابع انسانی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: به منظور رفع کمبود نیروی انسانی متخصص و با هدف نگهداشت پزشکان، آزمون جذب به منظور به کارگیری ۲۲ نفر از پزشکان متقاضی همکاری با سازمان امروز برگزار شد.

اربابی اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌های جدی در حوزه نیروی انسانی متخصص، با پیگیری و رایزنی‌های رییس سازمان و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، زمینه برگزاری آزمون جذب پزشکان متخصص در سازمان فراهم شد که طی آن ۲۲ پزشک متخصص ضریب کا و معاضدتی، روانپزشک قانونی و متخصص آسیب شناسی به صورت قراردادی در سازمان به کار گیری می‌شوند.

وی بیان کرد: این افراد به دلایل مختلف از جمله سن بالا، امکان شرکت در آزمون‌های استخدامی را نداشتند به همین علت برای برگزاری آزمون تخصصی و داخلی در سازمان و تبدیل وضع این متخصصان به نیروی قراردادی از سازمان اداری و استخدامی کشور اخذ مجوز شد.

وی با اشاره به اعلام و انتشار آگهی استخدام طی ماه‌های گذشته، گفت: امروز در این آزمون ۳۱ پزشک داوطلب شرکت کردند که از میان آنان ۲۲ نفر پذیرفته و با ایشان عقد قرارداد می‌شود. اربابی ادامه داد: نتایج این آزمون طی ماه آینده اعلام و مراحل اداری برای جذب و عقد قرارداد با پذیرفته شدگان انجام می‌شود.

مدیرکل منابع انسانی سازمان یادآور شد: مطابق با نکات اعلام شده در آگهی، پزشکان پذیرفته شده در استان‌های مختلف مشغول به کار خواهند شد. وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با همکاری و مساعدت نهاد‌های ذی ربط و تلاش‌های در حال انجام در سازمان، مشکل کمبود نیروی انسانی به ویژه در حوزه‌های تخصصی برطرف و امکان حفظ و نگهداشت این نیروها، با توجه به سختی و صعوبت کار در پزشکی قانونی، فراهم شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها