رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در هرمزگان



فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک فقره زمین خواری و رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.

       

به گزارش صبح ساحل، سردار علی اکبر جاویدان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: کارشناسان پلیس آگاهی شهرستان «حاجی آباد» در ادامه طرح مقابله با زمین خواری و تصرف اراضی ملی و دولتی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از تصرف غیر قانونی، مقادیر زیادی از اراضی ملی توسط یک فرد فرصت طلب و قانون گریز در این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی های دقیق و میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان مشخص شدکه فردی به صورت غیر قانونی با حصار کشی در اطراف اراضی ملی اقدام به تصرف سه هکتار از اراضی دولتی منطقه و همچنین و ساخت و سازهای غیر مجاز و حفر چاه کرده است.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان بیان داشت: با تلاش همه جانبه ماموران انتظامی و هماهنگی قضائی و با حضور نمایندگان کارشناسان جهادکشاورزی آن شهرستان اراضی مذکور رفع تصرف شدند.

سردار جاویدان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان اقتصادی ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرده و خاطرنشان کرد: در این رابطه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست سودجویان همواره با جدیت و اقتدار در دستور کار پلیس قرار دارد و به شدت با متخلفان و متصرفان اراضی ملی و دولتی برخورد می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها