ویژه برنامه راویان دانش‌آموزی اربعین برگزار می‌شود



پلتفرم شاد، ویژه برنامه راویان دانش‌آموزی را در قالب برنامه تلویزیونی و پویش‌های مختلف برگزار می‌کند.

به گزارش صبح ساحل، در آستانه اربعین حسینی پلتفرم شاد، ویژه برنامه راویان دانش‌آموزی را در قالب برنامه تلویزیونی و پویش‌های مختلف، برای دوست‌داران امام حسین (ع) راه اندازی کرده است.

راویان دانش­‌آموزی اربعین  هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۲ به صورت مستقیم  به داستان‌ها، روایات و تجارب خادمان اربعین می پردازد و از طریق کانال «پخش زنده» شاد پخش می‌شود.

 همچنین در این برنامه با نوجوانانی که از کربلا بازگشته‌اند مصاحبه می‌شود تا تجربیات و حال و هوای خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارند.

افزون بر این در برنامه راویان دانش آموزی اربعین پویش‌های مختلفی همچون زائر اولی­‌ها، روایت قدم، خدمت بی‌­منت و عبرات در این ویژه برنامه برگزار می­‌شود و دانش­‌آموزان می­‌توانند با مشارکت در این رویدادها و ارسال روایت­­‌های خود در قالب­‌های مختلف متنی، تصویر و ویدئویی، برنده جوایز و هدایای ویژه شوند.

برای زائران و مسافران به کربلا نیز بخشی به عنوان «همسفر» در نظر گرفته شده  تا تمامی اطلاعات و موارد مورد نیاز مانند آب و هوای عراق، اطلاعات مرزی، اسکان و روش‌های تولید محتوا را در اختیار آنان قرار دهد.

کاربران می­‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن شاد و انتخاب «راویان دانش‌­آموزی اربعین» از صفحه اصلی در این رویداد ویژه مشارکت داشته باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها