زمین خواری به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در بندرعباس



 فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف سه‌هزار و ۵۴۵ مترمربع زمین خواری به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبرداد.

            

به گزارش صبح ساحل،  سردار علی اکبر جاویدان روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با جرایم اقتصادی پدیده شوم زمین خواری شکایتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی به مالکیت راه و شهرسازی استان به اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی ارسال و موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد فردی با هویت معلوم در یکی از مناطق روستایی حاشیه‌ای شهر بندرعباس با دیوارکشی و ساخت و ساز متراژ سه هزار و ۵۴۵ مترمربع از اراضی متعلق به اداره راه و شهرسازی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده است.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در اجرای دستور مقام قضائی، متهم به پلیس امنیت اقتصادی احضار و از ایشان تحقیقات لازم انجام شد و ضمن تفهیم اتهام با تشکیل پرونده جهت ادامه رسیدگی و سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس معرفی شد.

وی ارزش زمین‌های ملی کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوط ۳۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی یکی از اولویت‌های ماموریتی پلیس است که این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری و دنبال خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها