نگاه ویژه دولت به شهرستان بشاگرد؛

17 پروژه آموزشی از ابتدای دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است



  

به گزارش صبح ساحل، مهدی باوقار زعیمی در خصوص پروژههای شهرستان بشاگرد اظهار داشت: در حال حاضر 15 پروژه در قالب 34 کلاس درس با زیربنایی بالغ بر 3 هزار و 85 مترمربع در شهرستان بشاگرد در دست اجرا می باشد.

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه ها در شهرستان بشاگرد 850 دانش آموز از مدرسه استاندارد و ایمن برخوردار خواهند شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان ابراز داشت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد 17 پروژه در قالب 34 کلاس درس بازیربنایی بالغ بر 6 هزار و 948 مترمربع در شهرستان بشاگرد به بهره برداری رسیده است.

باوقار همچنین با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی در کشور۵.۲ مترمربع می باشد، افزود: در حال حاضر وضع موجود سرانه فضای آموزشی در استان هرمزگان ۴.۸ مترمربع می باشد و در شهرستان بشاگرد این رقم به ۶.۴۸ مترمربع می رسد و این شهرستان سرانه فضای آموزشی بیش از رقم متوسط کشوری را داراست .

وی در ادامه ضمن قدردانی ازهمراهی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) ، گروههای جهادی و بخش خصوصی در پروژههای مدرسه سازی در مناطق محروم اظهار کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حال حاضر 3 پروژه در قالب 14 کلاس درس در شهرستان بشاگرد در دست اجرا دارد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان ادامه داد: این بنیاد از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 4 مدرسه و 2 خوابگاه در قالب 12 کلاس درس را به فرزندان این مرزوبوم تقدیم کرده است .

به گفته باوقار، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تعمیرات 2 مدرسه شبانه روزی در قالب 35 کلاس درس را نیز انجام داده است.

وی تصریح داشت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکنون نقش برجسته ایی در رفع مشکلات مناطق محروم و مناطق خسارت دیده ناشی از بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله در استان هرمزگان داشته است و همراه و همیار مجموعه نوسازی مدارس در احداث مدارس در جای جای استان بوده است.

این مسوول در پایان ضمن قدردانی از نگاه ویژه دولت و ریاست محترم نوسازی مدارس کشور به شهرستان بشاگرد خاطرنشان ساخت: ساخت مدرسه در مناطق محروم یکی از بنیادی‌ترین و ماندگارترین اقدامات دولت بوده و برقراری عدالت آموزشی، عدالت اجتماعی و فراهم آوردن امکانات تحصیلی برای همه دانش‌آموزان در جای جای استان یکی از اولویت های مهم دولت می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها