فعالیت ۴۲ مجتمع خدماتی رفاهی در سطح استان هرمزگان



سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از فعالیت ۴۲ مجتمع خدماتی رفاهی در این استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون نیز ۳۳ مجتمع دیگر در این استان در دست ساخت است.

      

به گزارش صبح ساحل، عبدالله حمیدی‌زاده روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: از این تعداد مجتمع در دست ساخت، ۱۰ مجتمع با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و در این راستا تلاش می‌شود فرایند تکمیل و انجام استعلام از دستگاه‌ها نیز با سرعت انجام شود.

وی، با بیان اینکه ۱۲۷ مجوز موافقت اصولی نیز برای ساخت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی صادر شده است، اظهار کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی فعال به‌طور مستمر توسط کمیته ویژه نظارت بازدید و بویژه از نظر رعایت موارد بهداشتی و نظافتی در نمازخانه‌ها، غذاخوری‌ها و سرویس‌های بهداشتی مورد نظارت دقیق قرار می‌گیرند.

این مسوول اظهار کرد: باتوجه به اهمیت این موضوع در ارتقای خدمات به کاربران جاده‌ای، هرگونه بی‌توجهی از سوی بهره‌برداران این مجتمع‌ها به هشدارها و اخطارهای کمیته ویژه نظارت و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های تابعه این اداره‌کل برای برطرف کردن نواقص، موضوع به کمیسیون ماده ۲۴ در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارجاع و برای آن رای قانونی صادر می‌شود.

حمیدی‌زاده اضافه کرد: در سه ماهه نخست امسال نیز پس از صدور تذکر از سوی کمیته ویژه نظارت و توجه نداشتن بهره برداران مجتمع‌ها، با ارجاع تخلفات به این کمیسیون، ۲۰ رای قانونی برای متخلفان صادر شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها