لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان

خلیج فارس پارسیان و آبفا بندرعباس ۷ گل به حریفان خود زدند



هفته ششم لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه های هرمزگان با انجام  پنج بازی به پایان رسید.

  
به گزارش صبح ساحل،در هفته ششم لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان پنج بازی در شهرهای بندرعباس، رودان،  پارسیان،  لمزان و بندرلنگه برگزار شد و تیم های شاهین مهر رودان،  خلیج فارس پارسیان،  صیادان بستانه،  آبفا بندرعباس و لمزان حریفان خود را شکست دادند.
در هفته ششم  لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان  در گروه شرق شاهین مهررودان دو بر یک کنعان میناب را شکست داد. حسین حدادی برای شاهین مهر رودان گلزنی کردند و تک گل تیم کنعان میناب را امیرحسین ذاکری به ثمر رساند. آبفا بندرعباس در زمین اختصاصی خودش جشنواره گل به راه انداخت و اتحاد ایسین را با ۷ گل شکست داد. امیرحسین فارسی چهار گل،  البرزرحیمی دو گل و امیرعلی ارجمندی یک گل برای آبفا زدند.
یونس رامین حاجی آباد در این هفته میزبان یاران جوان بندرعباس که تیم بندری به حاجی آباد نرفت.
در بازی های گروه غرب لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان
لمزان با پنج گل پاس بندرلنگه را از پیش رو برداشت.
عبدالله مهاجری دو گل و  محمد اسفندی، حامد انصاری و فرید بلونه هر کدام یک گل زدند. دو گل پاس بندرلنگه را پرهام رحیمی نژاد و حسام حکیمی زدند.
صیادان بستانه دو بر یک گازال جناح را شکست داد.
مهدی هرمزی برای صیادان بستانه دبل کرد و تک گل گازال جناح را شایان احمدی به ثمر رساند.
خلیج فارس پارسیان ۷ بر دو سدار بندرخمیر را گلباران کرد.  محمدصالح رسمار سه گل ، صلاح الدین فولادی، علیرضا سجادی، علیرضا انصاری و محمد باقری هر کدام یک گل برای خلیج فارس زدند. دو گل سدار بندر خمیر را مجتبی مرادی زاده و علیرضا خورانکه به ثمر رساندند.
در پایان دیدارهای هفته ششم  در گروه شرق تیم آبفا بندرعباس با ۱۸ امتیاز صدرنشین است. شاهین مهررودان با ۱۲ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان دوم ایستاد.
کنعان میناب با ۱۲ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر سوم است. یونس رامین حاجی آباد با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر چهارم ، اتحاد ایسین با ۴ امتیاز پنجم و یاران جوان بندرعباس با ۲ امتیاز ششم است.
در گروه غرب لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان تیم خلیج فارس پارسیان با ۱۳ امتیاز  اول است. لمزان با ۱۲ امتیاز در مکان دوم ایستاده است. صیادان بستانه با ۱۰ امتیاز  در مکان سوم  قرار گرفته است.  سدار بندر خمیر و پاس بندرلنگه با ۶ امتیاز و  به دلیل تفاضل گل چهارم و پنجم هستند و  گازال جناح با ۵ امتیاز در مکان ششم ایستاده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها