جریمه مازاد اقامت ویزای امارات متحده عربی:

ساکنان و بازدیدکنندگان باید ۵۰ درهم در روز بپردازند



دولت امارات در حال ساده سازی مقررات ویزا از طریق یکسان سازی جریمه‌های طولانی مدت ویزا است. اداره فدرال هویت، شهروندی، گمرک و امنیت بندر، جریمه بیش از حد ویزا را استاندارد کرده است.
ساکنان، گردشگران و دارندگان ویزا که بیش از این اقامت دارند، اکنون به جای ۱۰۰ درهم، روزی ۵۰ درهم پرداخت خواهند کرد. خط‌مشی جدید مطابقت با قوانین ویزا را تضمین می‌کند و تمدید به موقع را تشویق می‌کند. مقامات از مهاجران و گردشگران می‌خواهند که از وب‌سایت‌های اداره فدرال هویت و شهروندی و اداره کل اقامت و امور خارجی در دبی بازدید کنند تا روند روادید راحت‌تر تسهیل شود.
با بررسی هزینه‌های خدمات برای درخواست‌های مختلف ویزا، از جمله صدور، تمدید یا لغو، متقاضیان می‌توانند در جریان قرار بگیرند و از تاخیر یا جریمه‌های غیر ضروری جلوگیری کنند. متقاضیان اکنون می‌توانند درخواست‌های مجوز ورود و ویزا را از طریق وب سایت رسمی، برنامه هوشمند مرجع، برنامه Dubai Now و مراکز چاپ مجاز ارسال کنند. برای کسانی که رویکرد سنتی را ترجیح می‌دهند، درخواست‌های ویزا و مجوزهای ورود همچنان می‌توانند در دفاتر چاپ ثبت شده تحت اداره فدرال هویت و شهروندی یا دفاتر چاپ معتبر تایید شده توسط اداره کل اقامت و امور خارجی در دبی ارسال شوند. 
 نگاهی به خلیج تایمز
عدنان نگاری
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها